loading...
جدیدترین آهنگها
مجید بازدید : 540 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

آرش آقابیک جوان ترین و فعال ترین در فیلم فجر بهمن 94  شخصیت فیلمهای جشنواره فجر 94

آرش آقابیک جوان ترین بازیگر شخصیت فیلمهای جشنواره فجر 94

 

آرش آقا بیگ جوان ترین و فعال ترین شخصیت فیلمهای جشنواره فجر

آرش آقا بیگ با 32 سال سن یکی از جوانترین فعالان حوزه سینما است که با طراحی جلوه های ویژه 11 فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا میکند.

آقا بیگ طراح جلوه های ویژه در این خصوص گفت: خوشبختانه تعداد زیادی از فیلم هایی که طراحی جلوه های ویژه آن ها بر عهده من بود امسال در جشنواره پذیرفته شده است. البته این در حالی است که تعدادی دیگر از آثارم نیز به دلیل عدم اتمام فیلمبرداری و یا عدم پذیرش توسط اعضای هیأت انتخاب نتوانستند به این دوره از جشنواره راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: امسال 8 فیلم سینمایی اعم از «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی، «بارکد»مصطفی کیایی، «امکان مینا»ی کمال تبریزی، «مالاریا»ی پرویز شهبازی، «نفس»نرگس آبیار، «عادت نمی کنیم»ابراهیم ابراهیمیان، «هفت ماهگی» هاتف علیمردانی و «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی را در بخش سودای سیمرغ دارم.

آقابیک سپس به ارائه توضیحاتی در رابطه با آثارش پرداخت و گفت: جدیدترین اثر سینمایی رضا میرکریمی فضایی خاص دارد و داستان فیلم از بوشهر آغاز شده و به تهران ختم می شود که ما در طول جاده نیاز به ایجاد فضاهایی برفی، بارانی و مه گرفته داشتیم و در واقع فضای شهر در فیلم «دختر» این گونه تعریف شده است؛ از آنجا که به صورت رئال امکان چنین اتفاقاتی به خصوص در جغرافیایی که فیلم در آنجا فیلمبرداری می شد وجود نداشت ما طراحی های زیادی را انجام دادیم که خوشبختانه مورد تأیید آقای میرکریمی قرار گرفت.

آرش آقا بیگ طراح جلوه های ویژه ، جشنواره فیلم فجر ، جشنواره فیلم فجر 94

طراح جلوه های ویژه فیلم سینمایی «اشباح» سپس با بیان اینکه برخلاف آنچه در برخی رسانه ها منتشر شده فیلمبرداری «دختر» به پایان نرسیده است اظهار داشت: یک سکانس از فیلم باقی مانده که حدود 4 یا 5 پلان است که به زودی فیلمبرداری این بخش ها که نیاز به فضایی مه آلود و خاص دارند را نیز انجام خواهیم داد تا فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر مشکلی نداشته باشد.

این طراح جلوه های ویژه جوان سینما در رابطه با جدیدترین ساخته مصطفی کیایی نیز گفت: کار کردن با این کارگردان جوان و خلاق همیشه برای من لذت دارد و خوشبختانه بعد از چندین همکاری با یکدیگر به زبان مشترکی رسیده ایم و همین باعث شده تا در طول کار کمترین مشکلی با یکدیگر نداشته باشیم و به بهترین شکل ممکن فضای مورد نظرمان را خلق کنیم.

وی ادامه داد: در «بارکد» صحنه های اکشن و درگیری های زیادی به همراه غبارآلود بودن شدید فضا وجود دارد که خوشبختانه با همراهی سایر عوامل توانستیم این مهم را به خوبی به نتیجه برسانیم؛ «امکان مینا» جدیدترین ساخته کمال تبریزی نیز فضای خاصی دارد. فضای فیلم به نوعی مربوط به حفاظت اطلاعات در اوایل انقلاب اسلامی است صحنه های اکشن و تیراندازی زیادی در این اثر سینمایی وجود دارد که به بهترین شیوه ممکن طراحی آن ها انجام شده است.

طراح جلوه های ویژه فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» خاطرنشان کرد: فیلم «مالاریا» کار چندانی نداشت و فضای فیلم به باران نیاز داشت که ظرف یکی دو روز کار آن را انجام دادیم اما برای فیلم «عادت نمی کنیم» ساخته ابراهیم ابراهیمیان تیتراژ ساختیم به گونه ای که تیتراژ نهایی این فیلم به گونه ای است که ماشینی در فضای باز در حال حرکت است و قطرات باران به شیشه های آن برخورد می کند که این فضا شباهت غریبی با سوژه فیلم دارد.

آرش آقا بیگ ، جشنواره فیلم فجر 94 ، جشنواره فجر

آقابیک سپس با تأکید بر اینکه «خشم و هیاهو» بر خلاف اغلب ساخته های هومن سیدی صحنه های اکشن ندارد، اظهار داشت: داستان این فیلم در مورد یک بازیگر سینما و تلویزیون است که در زندگی اش دچار اتفاقاتی می شود؛ بیشتر سکانس های فیلم در فصل زمستان می گذرد و ما به رغم سختی های زیاد در فصل تابستان صحنه های متعدد برفی و بارانی را ایجاد کردیم.

وی سپس در رابطه با جدیدترین ساخته نرگس آبیار گفت: من این فیلم را شخصاً دوست دارم و فیلمنامه آن به شدت مرا به سوی خود جذب کرد؛ خوشبختانه این فیلم گروه تولید بسیار خوبی داشت و کار ما در این فیلم بسیار پرحجم بود به این معنا که صحنه های متعدد طوفانی در فیلم وجود داشت که طراحی آن ها بر عهده ما بود و از سوی دیگر برخی از صحنه های فیلم نیاز به برف و یخبندان شدید داشت. به عنوان نمونه در یکی از سکانس های فیلم دختربچه که شخصیت اصلی «نفس» را دارد در دریاچه ای یخ زده گیر می کند که ما برای خلق این صحنه خاص همکاری زیادی با گروه جلوه های ویژه بصری داشتیم و با کمک آن ها به بهترین شکل ممکن این سکانس به سرانجام رسید.

این طراح جلوه های ویژه سینمای ایران در بخش دیگری از این گفتگو به سایر فیلم هایش که در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارند اشاره کرد و گفت: 2 فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی و «خانه ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی را در بخش «نگاه نو» دارم و همچنین با فیلم «یک شهروند معمولی» ساخته مجید برزگر در بخش «هنر و تجربه» این دوره از جشنواره حاضر هستم.

آقابیک ادامه داد: در فیلم «گیتا» تنها یک سکانس برای ایجاد طوفان در بهشت زهرا (س) که خانم مریلا زارعی در آنجا بازی داشتند کار داشتیم اما «خانه ای در خیابان چهل و یکم» برای من مملو از احساس تعلق خاطر است و کار بسیار سختی را در این فیلم انجام دادیم که با دقت و وسواس زیادی حمیدرضا قربانی همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام شد.

آرش آقا بیگ پرکارترین و جوانترین شخصیت جشنواره فیلم فجر 94

آرش آقا بیگ پرکارترین و جوانترین شخصیت جشنواره فیلم فجر 94 5/5 2

 

آرش آقا بیگ پرکارترین و جوانترین شخصیت جشنواره فیلم ...

namnak.com/25788-آرش-آقا-بیگ-جوانترین-جشنواره-فجر.html
آرش آقا بیگ پرکارترین و جوانترین شخصیت جشنواره فیلم فجر 94 ... آرش آقا بیگ جوان ترین و فعال ترین شخصیت فیلمهای جشنواره فجر ... آقابیک سپس به ارائه توضیحاتی در رابطه با آثارش پرداخت و گفت: جدیدترین اثر سینمایی ... های اکشن ندارد، اظهار داشت: داستان این فیلم در مورد یک بازیگر سینما و تلویزیون است که در زندگی ...

آرش آقا بیگ پرکارترین و جوانترین شخصیت جشنواره فیلم ...

new4news.rozblog.com/.../آرش-آقا-بیگ-پرکارترین-و-جوانترین-شخص...
۳ ساعت پیش - آرش آقابیک پرکار ترین و جوانترین شخصیت جشنواره فیلم فجر ... بهروز افخمی و «شکاف» کیارش اسدی زاده پرکارترین بازیگر جشنواره است.
آرش آقا بیگ جوان ترین و فعال ترین شخصیت فیلمهای جشنواره فجر آرش آقا بیگ با ... آقابیک سپس به ارائه توضیحاتی در رابطه با آثارش پرداخت و گفت: جدیدترین اثر ... آرش آقا بیگ طراح جلوه های ویژه ، جشنواره فیلم فجر ، جشنواره فیلم فجر 94 ... اکشن ندارد، اظهار داشت: داستان این فیلم در مورد یک بازیگر سینما و تلویزیون است که ...

همه آنچه که باید درباره شکارچیان سودای سیمرغ بدانید | هیات - ...

www.ghatreh.com/.../همه-آنچه-باید-درباره-شکارچیان-سودای-سیمرغ-بدانی...
۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آثار بخش سودای سیمرغ این رویداد ... سایر شخصیت های فیلم که اغلبشان جوان هستند متعلق به طبقه متوسط جامه هستند. .... های ویژه میدانی: آرش آقابیک/ جلوه های ویژه بصری: امیررضا معتمدی/ مدیر تدارکات: .... بازیگران یکی از متفاوت ترین تولیدات سینمایی سال 94 خواهد بود.

معرفی فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر/ «بهمن»، عکس ...

www.salamcinama.ir/.../معرفی-فیلم-های-سی-و-سومین-جشنواره-فیلم-ف...
۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلام سینما- فیلم «بهمن» دومین ساخته مرتضی فرشباف، کارگردان جوان سینمای ایران در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. ... "بیشتر تمرکز این فیلم روی بحران میانسالی شخصیت هما با بازی ... حميرا نعمت الله/ جلوه هاي ويژه ميداني: آرش آقابيک/ جلوه هاي ويژه رايانه اي: جواد .... 4.82 با 94 رای.

معرفی فیلم «بهمن»، عکس های فیلم، پشت صحنه، پوستر و ...

www.salamcinama.ir/.../معرفی-فیلم-بهمن-عکس-های-فیلم-پشت-صحنه-...
06 دی 94 | 17:51 ... فیلم «بهمن» در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در دو بخش بهترین بازیگر زن برای بازی فاطمه معتمدآریا و ... سارا خالدي/ مديرتوليد: نادر مهدي پور/ منشي صحنه: حميرا نعمت الله/ جلوه هاي ويژه ميداني: آرش آقابيک/ جلوه هاي ... کاراکتر هما نیز خیلی چیزها را از شخصیت مادر من قرض گرفته است.

معرفی فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من»، عکس های فیلم، پشت ...

www.salamcinama.ir/.../معرفی-فیلم-اعترافات-ذهن-خطرناک-من-عکس-های-...
فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر ... جلوه های ویژه میدانی: آرش آقا بیک/ مدیر تولید: رحیم بیایانی/ منشی صحنه: حمیرا ... فیلم من با ممنتو تفاوت دارد و در اینجا بازگویی سخنان شخصیتی است که خودش دارد ... رامبد جوان، بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان ویژه آخرین روز فیلمبرداری فیلم ...
هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر متشکل از آقایان محمد احسانی، شهرام اسدی، ... شخصیت اصلی فیلم دختر جوانی است و داستان فیلم براساس اتفاقاتی که برای این ... بازیگران اصلی این فیلم، امیر جدیدی، همایون غنی‌زاده، احسان گودرزی، نادر فلاح، ... دلیریان/ جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک/ جلوه های ویژه بصری: امیررضا معتمدی/ ...

جدیدترین عکس های بازیگران در کاخ جشنواره فیلم فجر

www.nazweb.ir/11921-spectacular-new-photos-of-the-actors-in-the-hous...
عجیب ترین مهریه این نو عروس در دنیا (عکس) .... منوچهر هادی نشست خبری فیلم زندگی جای دیگری است در جشنواره فیلم فجر ... آتوسا قلمفرسایی جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک تدوین: منوچهر هادی صداگذاری: حسین ابوالصدق موسیقی: ... عکس های داغ عروسی آزاده نامداری در دی ماه 94 ... عکس های دیدار مهناز افشار از بازیگر جوان مبتلا به ام اس.
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چند روز پیش رضا کیانیان به عنوان آخرین بازیگر به جمع بازیگرانی چون بهرام ... دلیریان، جلوه هاى ویژه می‌دانى: آرش آقابیک، جلوه هاى ویژه بصرى: امیررضا معتمدى، ... 142 - پردیس ملت کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر شد/مردم با هنرمندان فیلم خواهند دید .... 67 - فیلمبرداری فیلم سینمایی رامبد جوان "نگار" از امشب آغاز می شود.

پاتوق سينماگران

behnam-alami.blogfa.com/
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «لاک قرمز» در راه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ... جدید ترین فیلم رضا عطاران، کاری پر بازیگر است و او تلاش کرده در انتخاب این بازیگران دست به ترکیب جدیدی بزند. ... جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، دستیار برنامه ریز:فرامرز وجدان دوست، ... و تهیه کنندگی رامبد جوان و "دعوتنامه" به نویسندگی، کارگردانی و تهیه ...
۱۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پربیننده ترین خبرها .... بابک حمیدیان به جمع بازیگران فیلم «آبجی» به کارگردانی مرجان ... جعفر را در فیلم «آبجی» بازی کند که وارد ارتباط عاطفی با شخصیت آبجی می‌شود. ... ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه های ویژه میدانی، نائله شریفی منشی .... باید ها و نباید های لباس بازیگران در فرش قرمز جشنواره فجر!
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایسنا: سازندگان فیلم «آبجی» امیدوارند با ساخت این فیلم یکی از ... لوکشین اصلی فیلم خانه‌ای است در خیابان خردمند ، خانه‌ای که خانه شخصیت «طلا» ... رفتیم و ناکام شدیم و نتوانستیم فیلم را به جشنواره فجر برسانیم. ... به جوانان اعتماد کنیم! .... کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه‌های ویژه میدانی، نائله شریفی منشی ...

دانلود فیلم HD | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/category/کلیدواژه-جانبی/دانلود-فیلم-hd
فیلم سینمایی "ناهید" به کارگردانی آیدا پناهنده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در ... نقش زارعی در این فیلم یکی از متفاوت ترین نقش های کارنامه کاری این بازیگر است. ... جوان سینمای ایران است که در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر .... پردازی: میشا جودت/ جلوه‌های ویژه: آرش آقابیک/ تدوین: ژیلا ایپکچی/ مدیر تولید: ...
۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مراحل میکس و صدا گذاری فیلم سینمایی انارهای نارس اولین ساخته بلند سینمایی مصطفوی کارگردان جوان سینمای ایران که هم اکنون در دو بخش ... مدیر جلوه های ویژه میدانی: آرش آقا بیک، مدیر جلو ه های ویژه بصری : فرید ناظرفصیحی، تدوین .... سریالی از مهران مدیری که سنگین ترین و بالاترین حجم گریم بازیگران را داشت !

عطاران به سراغ دراکولا رفت - سینما خبر

www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=91424
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیگری که این روزها حضورش روی پرده‌ی سینما تضمینی برای فروش فیلم‌هاست، ... در سال 94 سه فیلم «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، «نهنگ ... جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، دستیار برنامه ریز:فرامرز وجدان دوست، ... پر بیننده ترین اخبار ... عکس دیدنی مریلا زارعی در کنار رامید جوان و رضا عطاران!

3 - راز سینما - میهن بلاگ

razemusic.mihanblog.com/page/3?format=feed&type=rss
لشکری قوچانی درباره گزینه احتمالی برای انتخاب بازیگران فیلم کیمیایی گفت: .... هیات انتخاب فیلمهای جشنواره فیلم فجر امسال اعلام نمی شود/ آغاز بازبینی فیلمها از 15 آذر ..... هومن سیدی دیگر کارگردان جوان سینمای ایران نیز با فیلم سینمایی «خشم و .... جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، دستیار برنامه ریز:فرامرز وجدان دوست، دستیار ...

علی انصاریان با بازیگر روزگار جوانی همبازی شد!

www.bangbong.ir › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
فیلم «آخر خط» با بازی علی انصاریان با پایان مراحل فنی در روزهای آتی آماده پخش خواهد شد. ... ما در این فیلم از جنوبی ترین تا شمالی ترین نقطه شهر را به تصویر می کشیم. ... جلوه های ویژه کامپیوتری: علی تصدیقی، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مشاور ... هنرمند» در گلستان · خواستگاری از پسر رییس جمهور ایران در جشنواره فیلم فجر!
یکتا ناصر در نشست خبری فیلم زندگی جای دیگری است در جشنواره فیلم فجر ... بازیگران:حامد بهداد، نیکی کریمی، یکتا ناصر، پارسا پیروزفر، محمدحسین ... قلمفرسایی جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک تدوین: منوچهر هادی صداگذاری: حسین ... جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015 +تصویر .... شناسایی شخصیت آدم‌ها از روی میوه‌ها.

بابک حمیدیان کارگر «آبجی» شد - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انتقادهای پرافتخارترین بازیگر جشنواره فجر ... بابک حمیدیان به جمع بازیگران فیلم «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده ... را در فیلم «آبجی» بازی کند که وارد ارتباط عاطفی با شخصیت آبجی می شود. ... های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه های ویژه میدانی، نائله شریفی منشی ... فقط خانم های جوان ببینند!
به گزارش سایت ستاره سینما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان شنیده‌ها حاکی از این ... جدید ترین فیلم رضا عطاران، کاری پر بازیگر است و او تلاش کرده در انتخاب این بازیگران دست به ترکیب جدیدی بزند. ... جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، دستیار برنامه ریز:فرامرز وجدان دوست، دستیار دوم .... جدیدترین خبرهای جشنواره فیلم فجر 94 ...

- علي انصاريان با بازيگر روزگار جواني همبازي شد! - چه خبر

www.chekhabar.ir/.../علي%20انصاريان%20با%20بازيگر%20روزگار%...
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فيلم «آخر خط» با بازي علي انصاريان با پايان مراحل فني در روزهاي آتي ... فال و شخصيت شناسي ... روزنامه هاي امروز 94/10/22 ... ما در اين فيلم از جنوبي ترين تا شمالي ترين نقطه شهر را به تصوير مي کشيم. ... هاي ويژه کامپيوتري: علي تصديقي، جلوه هاي ويژه ميداني: آرش آقابيک، ... حاضران و غايبان جشنواره فيلم فجر 34 ...
«رسوایی 2»، ششمین فیلم سینمایی مسعود ده نمکی است که تهیه کنندگی آن را خودش برعهده دارد. ... امیر جدیدى، همایون غنى زاده، احسان گودرزى، نادر فلاح، علی باقری و کیانا تجمل از بازیگران این فیلم هستند. ... دلیریان، جلوه هاى ویژه میدانى: آرش آقابیک، تدوین: نیما جعفرى جوزانى، موسیقى: آرمان .... فاضل نظری شعر دی 94 .... داغ ترین اخبار.
۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آثار بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. ... شخصیت اصلی فیلم دختر جوانی است و داستان فیلم براساس ... بازیگران اصلی این فیلم، امیر جدیدی، همایون غنی‌زاده، احسان گودرزی، نادر فلاح، علی باقری و کیانا تجمل هستند. ... دلیریان/ جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک/ جلوه های ویژه بصری: امیررضا ...

[PDF]Jury Members - تابناک

cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/11/11/467884_364.pdf
کتاب سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ... 30. ابوزینب. 124-94. احتمال باران اسیدی. 32. ارغوان. 34. اعترافات ذهن خطرناك من. 36 .... صدای پای بزرگان سینما، شکوه اندیشه ناب جوان ایرانی و نسیم خوش امید به مشام می رسد. ... مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، محسن تنابنده، داریوش بازیگران: ..... آرش آقابیک جلوه های ویژه میدانی:.

[PDF]برگزیدگان دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر استان قم

www.farhang.gov.ir/ershad_content/media/image/.../157381_orig.zip?t...
شلوغ ترین روزهای دومین جشنواره فیلم. فجر قم تبدیل شد. فیلم سینمایی »چ« و. به لحاظ موضوع محوری شخصیت شهید. چمران و عنوان کارگردانی ابراهیم حاتمی.
در طول ده روز برگزاری سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، برج میلاد محل رفت و آمد و حضور و ... همین لوکیشن که اصلی ترین لوکیشن کار به حساب می آید به تصویربرداری می پردازند و ... وی درباره شخصیت‌های داستان و انتخاب بازیگران توضیح داد: سعی می‌کنیم از بازیگران مطرح این حوزه بهره ببریم. .... جلوه‌های ویژه میدانی آرش آقابیک (دهلیز).

اخبار روز سینمای ایران | Page 14 | انجمن های تخصصی موبایل ...

forum.razhanmobile.com › ... › سینما و تلویزیون › سینمای ایران
۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - «هیلانه» ساخته پیشین مسلخی با بازی بازیگرانی چون شهرام حقیقت دوست، شوان ... آهنگسازی این اثر را حسین علیزاده برعهده دارد و شخصیت اصلی فیلم نیز در ... «شرفناز» در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر قرار دارد و در ..... کارگردانی : فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان : آرش حسن پور، برنامه ریز : سید ...

صفر و یک شطرنجی / نقد فیلم رخ دیوانه - تی نیوز

tnews.ir/news/87F237248099.html
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صفحه مورد پیمایش: ویژه نامه / سی و سومین جشنواره فیلم فجر ... چند جوان که در فضای اینترنت با هم آشنا شده اند، با تعیین قرار و تنها با طرح ... ارشا اقدسی، مهسا احمدی، آرش آقابیک - موسیقی: کارن همایونفر – بازیگران: طناز ... رخ دیوانه پس از شش سال جدید ترین درام سینمایی ابوالحسن داودی است که ..... 15 مهر 94 17:48 ...
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صفر و یک شطرنجی / نقد فیلم رخ دیوانه چند جوان که در فضای اینترنت با هم آشنا ... صفحه مورد پیمایش: ویژه نامه / سی و سومین جشنواره فیلم فجر ... ارشا اقدسی، مهسا احمدی، آرش آقابیک - موسیقی: کارن همایونفر – بازیگران: ... در ابتدا دوستی شخصیت های داستان از طریق اینترنت و فضای مجازی است؛ ..... 23 دی 94 13:38 ...
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هفت روز خبر/ جدید ترین فیلم رضا عطاران، کاری پر بازیگر است و او تلاش کرده در انتخاب این ... جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، دستیار برنامه ریز:فرامرز وجدان دوست، دستیار دوم کارگردان:بهنام ... انتقادهای پرافتخارترین بازیگر جشنواره فجر .... خبر و کلیپ دستگیری رامبد جوان | دانلود آهنگ | سرگرمی | محرم 94: […] ...

فیلمبرداری «بارکد» با بازی رضا کیانیان تمام شد + عکس ...

sardabir.me/post/.../فیلمبرداری-بارکد-بازی-رضا-کیانیان-تمام-عکس
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای دریافت آخرین اخبار، نقد و یادداشت، مشخصات فیلم های روی پرده، جدول فروش، ... گذشته، پلانهای نهایی فیلم «بارکد» تازه ترین اثر سینمایی مصطفی کیایی ... جشنواره فیلم فجر رونمایی می شود و در اکران سینمایی هم پرفروش بودند. ... جلوه هاى ویژه می‌دانى: آرش آقابیک، جلوه هاى ویژه بصرى: امیررضا معتمدى، تدوین: ...

دنیای بازیگران | الموقع الترفيهية ختم TB - جزء 2

www.livetop.ir/tag/دنیای-بازیگران/page/2/?lang=ar
حاشیه‌های دیشب جشنواره فجر؛ درگیری تماشاگران یک فیلم با یگان ویژه! ..... در «رد کارپت» پوستر یکی از تازه ترین فیلمهای گلشیفته فراهانی با عنوان ..... جانی دپ که حدود یک ماه پیش با بازیگر جوان و زیبای 26ساله نامزد کرد به تازگی خانه ای زیبا و ..... قلمفرسایی جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک تدوین: منوچهر هادی صداگذاری: حسین ...
۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خلاصه مطلب : آئین افتتاحیه سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شب گذشته ... در نشست خبری فیلم «جیب بر خیابان جنوبی»: برای لاغر شدن خود به آرش میر .... وی همچنین درباره دو گانه بودن لحنش در این اثر عنوان کرد: این شخصیت از ... 02-10-2013 08:53 PM #94 .... بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: رامبد جوان (گناهکاران)
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ﻓﻴﻠﻤﺒﺮﺩﺍﺭﻯ ﻓﻴﻠﻢ ﺳﻴﻨﻤﺎﻳﻰ «ﻫﻠﻦ» ﺑﻪ ﻛﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻧﻰ ﻋﻠﻰ ﺍﻛﺒﺮ ... ﻣﻬﺮﻯ، ﺳﺎﺭﺍ ﻛﺎﺷﻔﻰ، ﻋﻠﻴﺮﺿﺎ ﺍﺣﺘﺴﺎﺑﻰ ﻭ ﺭﻭﻳﺎ ﻧﻮﻧﻬﺎﻟﻰ ﺑﺎﺯﻳﮕﺮﺍﻥ ﺍﺻﻠﻰ. ﺍﻳﻦ ﻓﻴﻠﻢ ﺳﻴﻨﻤﺎﻳﻰ ... ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ ﻧﻤﺎﻳﺶ ﺍﻳﻦ ﻓﻴﻠﻢ ﺳﻴﻨﻤﺎﻳﻰ ﺩﺭ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻓﻴﻠﻢ ﻓﺠﺮ ﺧﻮﺍﻫﺪ. ﺑﻮﺩ. .... ﺟﻠﻮﻩ ﻫﺎﻯ ﻭﻳﮋﻩ ﻣﻴﺪﺍﻧﻰ: ﺁﺭﺵ ﺁﻗﺎﺑﻴﻚ، ﻋﻜﺎﺱ: ﻣﻬﺪﻯ ﺩﻟﺨﻮﺍﺳﺘﻪ، ﻣﻨﺸﻰ ... ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺍﻯ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﺯ ﻓﻴﻠﻤﻰ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻛﻢ ﺗﺮﻳﻦ ﻫﺎ ﻗﺼﻪ ﺍﻯ ﭘﺮﻛﺸﺶ ﻭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺟﺎﺫﺑﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﮔﻔﺘﻦ .... ﺑﺨﺶ ﻭﻳﮋﺓ ﺍﻳﻦ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻧﻴﺰ ﺑﺎ 10 ﺷﺨﺼﻴﺖ.
۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حاشیه نگاری کافه سینما: - «بهمن» دومین ساخته این کارگردان جوان سینما ... فاطمه معتمدآریا (بازیگر): شخصیت اصلی این فیلم درگیر رویای زندگی است. ... میدانی: آرش آقابیک، مجری طرح: فرشته مهدی زاده و تهیه‌کننده: جواد نوروز بیگی. ... %d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87%d9%94-%d9%81%db% ...
فیلم «گذر موقت» افشین هاشمی به جشنواره فجر رسید ... این فیلم داستان دو جوان ظاهرا خلافکار است که ناگهان در یک موقعیت غیرقابل ... دلیریان، جلوه هاى ویژه می‌دانى: آرش آقابیک، جلوه هاى ویژه بصرى: امیررضا معتمدى، ..... سه فیلم تا شروع جشنواره جزو ترغیب کننده ترین فیلم ها به دلیل تیم بازیگران، داستان و حواشی پیرامون خواهند بود.

[PDF]فرهنگ وهنر »آبجی«‌نق‌نمی‌زند!

www.ebtekarnews.com/archive/1394/08/30/9.pdf
است در خیابان خردمند ، خانه ای که خانه شخصیت. »طال« با ... معصومه قاسمی پور که در این فیلم نقش »آبجی« را بازی ... و نتوانستیم فیلم را به جشنواره فجر برسانیم. ... مبنای توانایی های بازیگر خاصی می نوشتیم به ویژه نقش ... افزود: آینده با این نسل است و اگر به پتانسیل جوان ها در .... مدیر جلوه های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر.
۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آثار بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. ... هدف/ سه شنبه 21 مهر 94 . .... شخصیت اصلی فیلم دختر جوانی است و داستان فیلم براساس اتفاقاتی که ... بازیگران اصلی این فیلم، امیر جدیدی، همایون غنی‌زاده، احسان گودرزی، نادر ... دلیریان/ جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک/ جلوه های ویژه بصری: امیررضا ...
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بابک حمیدیان به جمع بازیگران فیلم «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده ... خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فیلم «آبجی»، تست گریم بابک حمیدیان به ... های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه های ویژه میدانی، نائله شریفی منشی ... کارگردان «عصر یخبندان» با فیلمی پربازیگر به جشنواره فجر می رود.
ضیافت افطار جشن حافظ 94, مراسم اهدای تندیس و جوایز جشن حافظ 94 ... حضور 2 طلبه جوان در فیلم حساسیت برانگیز شده است ... بزرگداشت این بازیگر سینما در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد. .... فرهادي مي باشد که به نظر مي رسد با توجه به طولاني بودن فيلمبرداري آن يکي از سنگين ترين فيلم هاي فرهادي شمرده شود.
جدید ترین فیلم رضا عطاران، کاری پر بازیگر است و او تلاش کرده در انتخاب این ... موسوی، جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، دستیار برنامه ریز:فرامرز وجدان دوست، دستیار دوم ... که تمام تلاش او برای رساندن فیلم به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. ... احسان گودرزی و کارگردانی و تهیه کنندگی رامبد جوان و "دعوتنامه" به نویسندگی، ...
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بابک حمیدیان به جمع بازیگران فیلم «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده ... جعفر را در فیلم «آبجی» بازی کند که وارد ارتباط عاطفی با شخصیت آبجی می‌شود. ... کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه‌های ویژه می‌دانی، نائله شریفی منشی صحنه، ... تلاش برای اکران «من» قبل از جشنواره فیلم فجر · کتاب «چهار شاعر» علامه ...

دمادم | «آبجی» چگونه روزهای خود را می گذراند؟

damadam.ir/برترین‌ها-bartarinha/اخبار-فرهنگی-هنری/.../1288271
۱۸ ساعت پیش - معصومه قاسمی پور که در این فیلم نقش «آبجی» را بازی می کند ، دختر بیماری ... و تجربی حامی ما باشد اما نشد و در نهایت تولید فیلم به سال 94 موکول شد. ... او درباره احتمال نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر توضیح داد: ... به جوانان اعتماد کنیم! .... کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه های ویژه میدانی، نائله شریفی منشی ...

«دراکولا» عطاران در جشنواره می‌درخشد :: پایگاه خبری آفتاب - ...

pajvak.com/main/article/view/.../دراکولا-عطاران-در-جشنواره-می-درخشد
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «دراکولا» عطاران در جشنواره می‌درخشد. ... در جشنواره فجر امسال بیان کرد: به نظرم «دراکولا» جزو فیلم‌های خوب عطاران است و ... گفتنی است؛ در «دراکولا» بازیگرانی چون لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک ... جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، دستیار برنامه ریز:فرامرز وجدان دوست، دستیار ... عکس/ اشرف پهلوی در 94 سالگی ...

نقد و بررسی فیلم سینمایی انارهای نارس - آسمونی

www.asemooni.com › هنر › فیلم و سینما
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیگران : ... مجری طرح و سرمایه گذار: آرش الیاسی/ مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا/ مدیر ... روح پروری/ موسیقی: حامد ثابت/ مدیر جلوه های ویژه: آرش آقا بیک/ مشاور رسانه ای: ... فیلم «انارهای نارس» رتبه چهارم را در جدول ارزشگذاری منتقدان جشنواره بین ... سودای سیمرغ و نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد ...
«بهمن» در جشنواره فیلم پوسان کره جنوبی و جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین حضور ... نادر مهدي پور/ منشي صحنه: حميرا نعمت الله/ جلوه هاي ويژه ميداني: آرش آقابيک/ جلوه هاي ... #فیلم سینمایی «بهمن» دومین ساخته مرتضی فرشباف، کارگردان جوان سینمای ... و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت از ۵ دی ماه در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

خبرخوان تازه یاب | 70 درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی ...

www.tz2.ir/.../70-درصد-از-فیلمبرداری-فیلم-سینمایی-«بارکد»-سپری...
پربیننده ترین مطالب هفته اخیر ... علویان صداگذاری "بارکد" را مدتی است همزمان با فیلمبرداری آغاز کرده‌اند تا اولین نمایش فیلم در جشنواره فجر باشد. بازیگران "بارکد" عبارتند از: بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره ... دلیریان، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه بصری: امیررضا معتمدی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، ...

گریم متفاوت کوروش تهامی در فیلم رگ خواب +عکس - آر کمپ

www.rcamp.ir/.../گریم-متفاوت-کوروش-تهامی-در-فیلم-رگ-خواب.html
۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کوروش تهامی در فیلم جدید حمید نعمت الله فیلمبرداری فیلم «رگ خواب» به ... با اعلام لیست نهایی فیلم های حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر، حمید نعمت الله و ... تازه ترین اثر سینمایی حمید نعمت الله انجام شده و کوروش تهامی بازیگر ... جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، گرافیست: روح الامین، مدیر تدارکات: ...
بابک حمیدیان به جمع بازیگران فیلم «آبجی» به کارگردانی مرجان ... 94/08/09 - 10:48 ... کارگر به نام جعفر را در فیلم «آبجی» بازی کند که وارد ارتباط عاطفی با شخصیت آبجی می شود. ... های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه های ویژه میدانی، نائله شریفی منشی ... بیانیه هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر/ ابراز رضایت ...

خبر | جدیدترین اجراهای تئاتر و سینما در ایران | موسسه ...

www.pinarcinema.com/view_news.php?v=136&text=جدیدترین...
خلاصه داستان : یک بازیگر مشهور سینما با مسئله تعرض و منتشر شدن فیلم ... طبیعی و مسعود افشار/ جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک/ جلوه های ویژه رایانه ای: علی تصدیقی ... خلاصه داستان : با ورود خواهر روان‌پریش یک زوج جوان که در انتظار فرزند هستند، ..... بهترین متن و بهترین طراحی صحنه در سی و دومین جشنواره بین الملی تئاتر فجر.
لوکشین اصلی فیلم خانه‌ای است در خیابان خردمند ، خانه‌ای که خانه شخصیت «طلا» با ... معصومه قاسمی‌پور که در این فیلم نقش «آبجی» را بازی می‌کند‌، دختر بیماری است که ... پیش تولید رفتیم و ناکام شدیم و نتوانستیم فیلم را به جشنواره فجر برسانیم. .... فرید ناظر فصیحی مدیر جلوه‌های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه‌های ویژه ...
۲۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های علی پروین و دخترش در کاخ جشنواره فیلم فجر مجموعه : ورزشی علی ... دانلود فیلم و عکس های عروسی علی دایی و همسرش – جدید دانلود 94 … ... عکس های لیلا حاتمی در جشنواره فیلم فجر سال 93 , جدید ترین عکس های لیلا حاتمی در جشنواره فجر , عکس … ... درگذشت علی طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون …
۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کارگردان مرتضی فرشباف تهیه کننده جواد نوروز بیگی بازیگران فاطمه ... و همسرش احمد حامد / همه‌چیز دربارهٔ فیلم‌های سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر (15).

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آبجی» به نیمه رسید +عکس ...

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2015102620231273062.html
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم سینمایی «آبجی» نخستین فیلم بلند سینمایی مرجان اشرفی زاده در خانه ... ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه های ویژه میدانی، نائله شریفی منشی ... آخرین تاریخ بروز رسانی 24 دی 94 ساعت 18:23 ... «تکه های سنگین سرب» منتخب سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر بخش ..... اولین سریال بازیگر معروف +عکس.

فیلم سینمایی بازیگران art on Instagram - Mulpix

mulpix.com/instagram/فیلم_سینمایی_بازیگران_art.html
افسانه بایگان به جمع بازیگران فیلم سینمایی<span class="emoji emoji1f3a5">. Media Removed .... دلبرىهنگامه قاضيانى در جشنواره فجر فیلم سینماییدلبریبه .

film_festival - Online Instagram

www.online-instagram.com/user/film_festival/1633558229
Images from اخبار سینمای ایران و جهان on instagram | پایگاه خبری سینما.

51 - دانلود

serialoo.blogsky.com/page/51
۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اختصاصی سایت; عجیب ترین ها; جشنواره ترسناک جشنواره گیاهان عکس .... اما جوانان امروزی ژاپن خوابیدن در یک تابوت پر از گل را به این خرافات ترجیح داده اند. .... همسرش علی مصفا; عکس های بازیگران فیلم دوران عاشقی در جشنواره فیلم فجر; عکس .... های ویژه میدانی:آرش آقابیک، مجری طرح:فرشته مهدی زاده و تهیه کننده:جواد

بازی بابک حمیدیان در نقش یک کارگر در فیلم آبجی

www.satoor.ir/.../1470765-بازی-بابک-حمیدیان-در-نقش-یک-کارگر-در-...
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بابک حمیدیان به جمع بازیگران فیلم «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده ... ویژه‌نامه تولد ۲۴ سالگی قانون کار · ویژه نامه روز کارگر 94 ... به نام جعفر را در فیلم «آبجی» بازی کند که وارد ارتباط عاطفی با شخصیت آبجی می‌شود. ... مدیر جلوه‌های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه‌های ویژه می‌دانی، نائله شریفی منشی ...
به گزارش سی نت، بازیگران فیلم جدید نگار آذربایجانی با نام «فصل نرگس» معرفی ... این فیلم اثری پربازیگر است و لوکیشن های متعددی دارد که از جنوبی ترین ..... سی نت: بزرگداشت رضا کیانیان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برگزار می شود. ..... دلیریان، جلوه هاى ویژه می‌دانى: آرش آقابیک، جلوه هاى ویژه بصرى: امیررضا معتمدى، ...

پاتوق سينماگران

behnam-alami-ba.atrimblog.ir/
می گویند این بهترین و مهم ترین جایزه ای است که می گیرند و در پوستر تبلیغی فیلم ... فیلم ها براساس موقعیت شان در جشنواره فجر و نیز اکران عمومی بررسی شده اند تا ... این فیلم در رشته کارگردانی، فیلم، فیلمنامه (محمدرضا گوهر)، بازیگر مکمل مرد ...... جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، دستیار برنامه ریز:فرامرز وجدان دوست، دستیار دوم ...
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویژه‌نامه تولد ۲۴ سالگی قانون کار · ویژه نامه روز کارگر 94 ... بابک حمیدیان به جمع بازیگران فیلم «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده ... به نام جعفر را در فیلم «آبجی» بازی کند که وارد ارتباط عاطفی با شخصیت آبجی می‌شود. ... مدیر جلوه‌های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه‌های ویژه می‌دانی، نائله شریفی منشی ...

نگار جواهریان با مردی که 24ساعت فراموشی گرفته! - مجله ...

poyananews.ir › چهره های ماندگار › اخبار چهره ها
برای اولین بار است که جلوی دوربین این کارگردان جوان سینما قرار گرفته اند و همکاری مشترکی داشته اند. آنچه از عکس های منتشر شده این فیلم به نظر می رسد این است که گریم بازیگران ... میدانی: آرش آقا بیک، مدیر تولید: رحیم بیایانی، مدیر تدارکات: شهرام شفیعی و تهیه کننده جواد نوروز بیگی. ... آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب.

فیلم‌های پشت درهای اکران (+عکس) - vous.ir

vous.ir/news/bultannews/item/214889/فیلم‌های-پشت-درهای-اکران-عکس
۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - "پریناز" در دولت دهم توقیف شد و نتوانست در سی امین جشنواره فجر به نمایش در آید ... این فیلم ماجرای شخصیتی روحانی را روایت می‌کند. ... «قرار بعدي همانجا» به کارگرداني محسن توکلي در تهران فيلمبرداري شده و داستان آن در مورد ازدواج جوانان است. .... میدانی: آرش آقا بیک، مدیر تولید: دانیال کاشانچی، عکاس: فتاح ذی نوری.
این فیلم که پیش از این در جشنواره سی و دوم فیلم فجر به نمایش در آمده بود، بعد از دو ... و در روند کار شخصیت اصلی نسبت به آینده عمل خود آگاه شده و ارتباط اتفاقات خواب و ... اجرا و کارگردانی برنامه به عهده جواد رضویان است و بازیگران حوزه طنز چون مهران ..... جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، دستیار برنامه ریز:فرامرز وجدان دوست، دستیار دوم ...

ویدیوی بخشی از فیلم "بهمن" به همراه عکس‌ها، حاشیه، مشخصات و ...

poonehnews.com/.../68789-ویدیوی-بخشی-از-فیلم-بهمن-به-همراه-عکس‌ها...
۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کارگردان: مرتضی فرشباف تهیه کننده: جواد نوروز بیگی بازیگران: فاطمه معتمد ... احمد حامد / همه‌چیز دربارهٔ فیلم‌های سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر (15).
۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حالا بعد از یک هفته فیلمبرداری، الهام کردا به جمع بازیگران این فیلم ... قویدل، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، گرافیست: روح الامین، مدیرتدارکات: ...

•• اخرین اخبار سينمايي ایــــــران ••(شهاب حسینی و دو فرزندش ...

dvb58.com/showthread.php?t=462213&page=149
۱۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین نمایش این فیلم سینمایی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود. ... بهرام رادان و سحر دولتشاهی بازیگران تازه ترین فیلم مصطفی کیایی بازی خود ... ویژه میدانی: آرش آقا بیک، مشاور رسانه ای: سام بهشتی، دستیاران کارگردان: .... فیلم سینمایی «پژمان» که رامبد جوان کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت قرارداد ...

آغاز ساخت موسیقى فیلم مصطفى کیایى/ «بارکد» تا دو هفته ...

seeisee.ir/.../آغاز-ساخت-موسیقى-فیلم-مصطفى-کیایى-بارکد-تا-دو-هفت...
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با گذشت ٧٠ درصد از فیلمبردارى فیلم سینمایى «بارکد» به ... جوان؛ همزمان با تدوین و صداگذارى ساخت موسیقى این فیلم توسط آرمان موسى‌پور ... با فیلمبردارى آغاز کرده‌اند تا اولین نمایش فیلم در جشنواره فجر باشد. ... دلیریان، جلوه‌هاى ویژه میدانى: آرش آقابیک، جلوه‌هاى ویژه بصرى: امیررضا ... پربازدید ها; پربحث ترین ها.
۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پوستر فیلم اعترافات ذهن خطرناک من ساخته هومن سیدی ... ذهن خطرناک من» در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور ... مدیر جلوه های ویژه میدانی: آرش آقا بیک ... فیلم من با ممنتو تفاوت دارد و در اینجا بازگویی سخنان شخصیتی است ... رامبد جوان، بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان ویژه آخرین روز فیلمبرداری ...

آخرین اخبار و تصاویر از فیلم آبجی اشرفی‌زاده

www.pelanhaa.ir/آخرین-اخبار-و-تصاویر-از-فیلم-آبجی-اشرفی/
او درباره احتمال نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر توضیح داد: براساس ... شخصیت های فیلم‌نامه لبه مرزی است و اینکه چقدر خوب را باید در نتیجه کار ببینیم. ... معصومه قاسمی‌پور بازیگر نقش آبجی که با این فیلم اولین نقشی جدی سینمایی خود را تجربه ... فرید ناظر فصیحی مدیر جلوه‌های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه‌های ویژه ...

2 بازیگر زن سینمای ایران، در یک جشنواره بین‌المللی+ تصاویر

www.shafaghnews.com/.../p_2_بازیگر_زن_سینمای_ایران_در_یک_جشن...
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم سینمایی«دو»به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی در نخستین نمایش خود درنوزدهمین جشنواره فیلم«شب های سیاه ... ورود پوتین به پرونده ضرب و شتم دختر جوان در یتیم‌خانه +تصاویر ... قیمت طلا، سکه و ارز سه شنبه 94/10/29 ... شیک ترین لباسهای میهمانی و مجلسی اصل ترک + عکس ...

صدف میلانی - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=صدف+میلانی
عکس قدیمی از بازیگران زن تهمینه ميلاني سال 1377 فیلم «دو زن» را با بازی نیکی ... عکس دیده نشده از جوانی نیکی کریمی و مریلا زارعی عکس نوستالژیک زیر که مربوط به ... میلان فصل 94-1993 نیز با هدایت کاپلو فصل را خوب آغاز و در نهایت اسکودتو را فتح کرد. ... نمایش خیابانی یحیی و ترلان در جشنواره مقاومت به روی صحنه رفت.

14 - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/page14
خانوادهٔ پریناز ایزدیار موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان ... فیلم آخرین بار کی سحر را دید، جشنواره فیلم فجر، آنونس فیلم ... آهنگساز: بابک میرزاخانی، ترکیب و طراحی صدا: آرش قاسمی، صدابردار: رشید دانشمند، چهره ..... با خبرنگاران جوان، خبر 19، پیامک، سوژه خبری، باشگاه خبرنگاران جوان، مجله خبری.

گزارش تصویری از فیلم جدید لیلا حاتمی و علی مصفا + ...

bistnist.com/.../گزارش-تصویری-از-فیلم-جدید-لیلا-حاتمی-و-علی-مصفا...
۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش تصویری از فیلم جدید لیلا حاتمی و علی مصفا + جزئیات و خلاصه داستان. ... خدمت بازیگر طنز معروف بالاخره به پایان رسید+عکس ... ورود پوتین به پرونده ضرب و شتم دختر جوان در یتیم‌خانه +تصاویر ... قیمت طلا، سکه و ارز سه شنبه 94/10/29 ... شیک ترین لباسهای میهمانی و مجلسی اصل ترک + عکس ...

الهام کردا جلوی دوربین فیلم جدید نعمت الله رفت+عکس - واضح

vazeh.com/.../الهام-کردا-جلوی-دوربین-فیلم-جدید-نعمت-الله-رفت-عکس
به گزارش خبرگزاری فارس با نزدیک شدن به روزهای جشنواره فیلم فجر، تب و تاب تولید در س. ... به کارگردانی حمید نعمت الله، الهام کردا هم به جمع بازیگران این فیلم پیوست. ... جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، گرافیست: روح الامین، مدیرتدارکات: ... 94/10/04 - 13:35 ... برای آزادی «آیت‌الله زکزاکی» تلاش می‌کنیم/ حضور 130 شخصیت جدی.
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری فرهنگی و هنری خواهران دریا* - - * خبرگزاری فرهنگی و هنری خواهران دریا*

فیلم‌های پشت درهای اکران - انجمن تفریحی و سرگرمی پت و مت

www.pat-o-mat.com › اخبار › تالار اخبار › فرهنگ و سینمای ایران و جهان
۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالی که این روزها فیلم های عیدفطر بر روی پرده سینما خودنمایی می‌کنند در ... "پریناز" در دولت دهم توقیف شد و نتوانست در سی امین جشنواره فجر به نمایش در آید. .... محسن توکلي در تهران فيلمبرداري شده و داستان آن در مورد ازدواج جوانان است. ... ویژۀ میدانی: آرش آقا بیک، مدیر تولید: دانیال کاشانچی، عکاس: فتاح ذی نوری

نگار جواهریان با مردی که 24ساعت فراموشی گرفته!

55455.ir/.../183467-نگار-جواهریان-با-مردی-که-24ساعت-فراموشی-گرفت...
داستان فیلم اعترافات ذهن خطرناک من بازیگران اعترافات ذهن خطرناک من فیلم ... و کارگردان است که در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می ... ای: حسن پیله ور، مدیر جلوه های ویژه میدانی: آرش آقا بیک، مدیر تولید: رحیم بیایانی، ... ها سوار بر گران ترین خودروهای جهان · تصاویر جذاب و دیدنی روز - شنبه 05 آبان 94 ...
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرشین وی فجر92 - مراحل میکس و صداگذاری فیلم انارهای نارس ساخته ... پایان رسید تا این فیلم برای حضور در جشنواره فجر 92 آماده نمایش شود. ... قیمت طلا، سکه و ارز چهار شنبه 94/9/25 ... پیشنهاد دو مدل/بازیگر مشهور زن به این پسر 20 ساله جذاب! ... نارس اولین ساخته بلند سینمایی مصطفوی کارگردان جوان سینمای ایران ...

تازه ترین تصاویر از سریال پایتخت 4 | جدیدترین اخبار

khabar-news.ir/تازه-ترین-تصاویر-از-سریال-پایتخت-4/
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانم بازیگر ایرانی و مادر آمریکایی‌اش! ... گزارش تصویری از جشنواره مد و لباس اسلامی در همدان ! ... مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی دوشنبه 94/10/28 ...
۱۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین نمایش این فیلم سینمایی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود. ... بهرام رادان و سحر دولتشاهی بازیگران تازه ترین فیلم مصطفی کیایی بازی خود ... ویژه میدانی: آرش آقا بیک، مشاور رسانه ای: سام بهشتی، دستیاران کارگردان: .... فیلم سینمایی «پژمان» که رامبد جوان کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت قرارداد ...

اخرین اخبار/نتایج و حاشیه ها از سی و یکمین جشنواره فیلم ...

dvb79.com/archive/index.php/t-626653.html
این بخش به منظور معرفی فیلمسازان جوان و حمایت از آثار ارزشمند ایشان برگزار می گردد. ... ستاد جشنواره از طریق مراجعه به آراء تماشاگران به محبوب ترین فیلم ایرانی مسابقه ...... مانی منادی زاده، مدیر تدارکات: مهدی آقایی، بازيگران: ليلا حاتمي، آرش مجيدي، خاطره اسدي. ..... http://moviemag.ir/images/94/fajr-456.jpg ...... آرش آقابیک (دهلیز) 4.
۱۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهرام رادان و سحر دولتشاهی بازیگران تازه ترین فیلم مصطفی کیایی بازی خود را در ... میدانی: آرش آقا بیک، مشاور رسانه ای: سام بهشتی، دستیاران کارگردان: محمدمهدی رسول .... برای بازی در فیلم سینمایی «پژمان» که رامبد جوان کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت ... قرار است اولين پلان هاي فيلم بهار سال 94 فيلمبرداري شود.

دانلود فیلم های نسیم ادبی - فیلم سینمایی "ارغوان" + ...

www.searchfaster.ir/dscdnmqmnsrvndnsdcacynmnsvdmnvcrctcrt.html
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایران فیلم - بازجویی حامد کمیلی و نسیم ادبی در «اتاق 498» ... بازیگرانی ... دانلود کلیپ های طنز خنده دار ایرانی موبایل جدید 93 | جدید دانلود 94 ... فیلم سینمایی "ارغوان" + دانلود | فرهنگ نیوز1 فوریه 2015 . .... فیلم سینمایی "ارغوان" به کارگردانی کیوان علی محمدی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد به ...
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بابک حمیدیان به جمع بازیگران فیلم «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده ... را در فیلم -آبجی- بازی کند که وارد ارتباط عاطفی با شخصیت آبجی می شود. ... جلوه های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه های ویژه می دانی، نائله شریفی منشی ... را با حیوان‌آزاری می‌آموزند · نمایش فیلم ناهید در جشنواره «وایادولید» اسپانیا ...

برگه 8448 - شمسه

salam98.ir/page/8448/
کسانی بودند که سیمرغ‌های سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر بر شانه‌هایشان نشست. ... بابک حمیدیان با 5 فیلم به عنوان پرکارترین بازیگر سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر .... ویژه رایانه ای جواد مطوری، جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، مجری طرح:فرشته مهدی زاده و .... طنزنویس مشهور و جوان که اهل لرستان هم هست واکنشی جالب توجه داشت :((شخصیت ...

[PDF]شنبه بیست و یکم شهریور ماه 94 - صندوق اعتباری هنر

honarcredit.ir/Layers/View/Images/Madules/Archive/.../94.06.21.pdf
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برگزیدگان جشنواره هرنهای تجسمی جوانان معرفی شدند ..... آرش آقابیک برای »عر یخبندان« ..... وزیـر فرهنـگ و ارشـاد اسـالمی گفـت: بزرگ تریـن اولویـت ایـن دولـت، برداشـن .... جشـنواره فیلـم فجـر و انتقـاد بعضـی بـه ایـن تصمیـم گفـت: اصطـالح ..... گریـم و انتخـاب بازیگـر گرفتـه تـا دیالوگ نویسـی و شـخصیت پردازی ...
دبیر جشنواره فیلم افزود: صیانت از اخبار جشنواره فیلم فجر به عهده ستاد خبری ..... شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران است که در چند سال اخیر به حوزه کارگردانی و ... سینما به واسطه جشنواره فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان مملو از جمعیت است احساس خوبی دارد. ... یکی از مهم ترین دغدغه های من فیلم کوتاه است و امیدوارم تا سال آینده امکان اکران ...
بر اساس اعلام رای هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اسامی فیلم های ...... بازی‌های بازیگران فیلم بسیار طبیعی و در اصل شخصیت‌های خودشان را بازی می‌کردند. ...... طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک،جلوه‌های ویژة یارانه‌ای: جواد مطوری،دستیار اول ..... لیزه بعد از آلبوم خداوندگار اسرار همایون شجریان پر فروش ترین آلبوم شده و برای ...

.:: اخبار سینمای ایران ::. | Page 15 | انجمن مدیاسیتی

forum.mediasity.co › ... › انجمن › بخش فیلم › جدیدترین اخبار
۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مخاطبان سینمای ایران که بلیت های سی و سومین جشنواره فیلم فجر را پیش خرید ... نگار جواهریان و رامبد جوان بازیگران اصلی «پریدن از ارتفاع کم» هستند؛ این فیلم داستان ..... اما از نکات قابل توجه درباره این سریال، همکاری برخی شخصیت‌های .... ویژه رایانه ای جواد مطوری، جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، مجری طرح:فرشته ...

[PDF]نشریه شماره ۱۱،۱۲- اسفند ماه ۱۳۹۳ - سینمای هنر و تجربه

www.aecinema.ir/wp-content/uploads/2014/11/نشریه-شماره-11و12.pdf
انارهاینارس. 88گفت وگو با مجید رضا مصطفوی/ 94 نقد سحر عصرآزاد/ 96 .... جشنواره سی و سوم فیلم فجر برای نخستین بار بخش »هنروتجربه« را در خود جای داد. ده فیلم ...

پاتوق سينماگران

behnam-alami.vidablog.ir/
پرديس چارسو میزبان سي‌ودومين جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه شد .... در بخش جایزه بهترین بازیگری، یاس زرین بهترین بازیگر جشنواره به «دیتر هالروردن» .... سوم فیلم فجر و فیلم هایی که از حضور در جشنواره بازماندند ولی تا پایان خردادماه 94 به ..... موسوی، جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، دستیار برنامه ریز:فرامرز وجدان دوست، دستیار ...

بزرگترین وبلاگ سینمایی ایران - اخبار سینما و تلویزیون و ...

www.cinema-tv-teater.blogfa.com/cat-4.aspx
فيلم قصه جواني شهرستاني به نام هاشم است كه هر روز زندگي خود را كنار يك پارك .... این تله فیلم برای نمایش در بخش ویدئویی جشنواره فیلم فجر در حال تولید است و در ... اين نمايش تقابلي است ميان دو شخصيت «بلال حبشي» و «وحشي» غلام هند جگرخوار. ...... مجتبی فرآورده تهیه کننده، امین زندگانی بازیگر و آرش خوشخو منتقد سینما روز ...

ساعت خبر | امیر تتلو و همکاری با بازیگر و کارگردان مشهور!

saatekhabar.ir/امیر-تتلو-و-همکاری-با-بازیگر-و-کارگردان
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دوشنبه ، 30-9-94 ... پربیننده ترین خبرها ... لاغری به روش بازیگر مشهور سینما + عکس ! ... عکس های جدید لاله صبوری بازیگر 47ساله و همسرش ...

اس ام اس

bahaltarinsms.rozanak.ir/
فیلم «چند متر مکعب عشق» که دو سال پیش در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، در ... بصری امیررضا معتمدی‌، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی(آرش آقابیک) نامزد دریافت جایزه است. ... ,بهترین طراحی ,بهترین بازیگر ,بهترین کارگردانی ,نامزد دریافت جایزه ,عن ..... هدیه در توضیح شخصیت این تروریست اظهار داشت: ابو ذیاب از فرماندهان شناخته ...

رضا عطاران مریلا زارعی لیلا حاتمی در جشن خانه سینما ع | ...

saz-rzb.web.davernews.in/.../رضا%20عطاران%20مریلا%20زارعی%20لیلا%...
عکس های جدید آزاده زارعی در اواخر اردیبهشت 94 ... عکس جدید مريلا زارعي در اختتامیه جشنواره فیلم شهر,عکس جدید مريلا زارعي,مريلا .... در این پست جدید ترین و زیباترین عکس های رضا عطاران بازیگر موفق و خوب ... عکس رامبد جوان و فاطمه معتمد آریا و احسان کرمی در جشن خانه سينماعکس رامبد جوان .... آرش آقابیک برای «عصر یخبندان»

فیلم‌های پشت درهای اکران

www.parset.com/N3028401_فیلم‌های_پشت_درهای_اکران.html
۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فیلم هایی که برخی از آنها به قبل از جشنواره سی و دوم برمی گردد و برخی ... 34 فیلم از دوره جدید مدیریت حجت الله ایوبی پروانه نمایش گرفتند که از ...

خواندنی ها با برترین ها (58) خواندنی ها با برترین ها

baharfar.seablog.ir/.../خواندنی-ها-با-برترین-ها-(58)-خواندنی-ها-با-برتر...
وی با بیان اینکه ما چندان به شخصیت‌ فردی مقام معظم رهبری توجه نکرده‌ایم، گفت: ایشان ..... او درباره احتمال نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر توضیح داد: براساس .... فرید ناظر فصیحی مدیر جلوه‌های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه‌های ویژه ..... آخرین مطالب سیمرغ برای شما در:تازه ترین مطالب سرگرمیویشکا آسایش بازیگر فیلم ...

اخبار جشنواره - فیلمستان

filmstan.persianblog.ir/tag/اخبار_جشنواره

کارگردان«پل خواب» معتقد است اصلی ترین ویژگی فیلمش قصه گویی آن است .... در این فیلم نقش" صحت" را بازی می کنم که یک شخصیت خاکستری است که رنگ عوض می کند. .... فیلم فجر بود اما به هر حال جشنواره امسال از این منظر که میزبان فیلمسازان جوان .... بهترین بازیگر مکمل نقش مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: من ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 629
  • بازدید سال : 16,608
  • بازدید کلی : 229,562