loading...
جدیدترین آهنگها
مجید بازدید : 993 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس

امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو تصویری ساختگی از سوال نظرسنجی برنامه 90 برای حضور وی در تیم ملی را منتشر کرده است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر حسین مقصودلو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از نظر سنجی برنامه پرمخاطب 90 را منتشر کرده و از علاقه خود برای حضور در این برنامه گفته است.
متن پست وی به شرح زیر است: خب لااقل نظرسنجی بذارن ببینن مردم چی میگن؛ این عادل ، عادل نیست.  بارها ثابت کرده و یه روزی بالاخره تو برنامش میشینم و محکومش می کنم!!

میگی نه؟! بشین تماشا کن.


تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد +عکس


انتهای پیام/

تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس | گردآورنده ...

www.khabartab.com/.../تتلو-پای-خود-را-به-برنامه-90-باز-کرد-عکس
رفتن به محتوای اصلی Skip to search ... تمام تخلفات دفاتر غیرمجاز اعزام زائر به عتبات/ کاروان‌های آزاد در عراق با چه ... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس.

دمادم | تتلو پای خود را به برنامه ۹۰ باز کرد +عکس

damadam.ir/.../تتلو-پای-خود-را-به-برنامه-۹۰-باز-کرد-عکس/.../167024...
۳۳ دقیقه پیش - به گزارش صبحانه، امیر حسین مقصودلو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از نظر سنجیبرنامه پرمخاطب 90 را منتشر کرده و از علاقه خود ...

تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس | دانلود فیلم ...

neextfilm.ir/تتلو-پای-خود-را-به-برنامه-90-باز-کرد-عکس/
تتلو پای خود را به برنامه ۹۰ باز کرد + عکس. امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو تصویری ساختگی از سوال نظرسنجی برنامه 90 برای حضور وی در تیم ملی را ...

امیر تتلو در برنامه نود - تیتریک

titre1.ir › گوناگون › خواندنی ها
۵ ساعت پیش - فوري/ مژده عابديني به پرسپوليسي‌ها (۱۶۸۸ بازدید) .... امیر تتلو در برنامه نود. امیرحسین مقصودلو ... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد +عکس.

بالاخره یک روزی در برنامه 90 می نشینم و این عادل رو محکومش ...

f30t.ir/news/30237
۴ ساعت پیش - خواننده رپ مشهور همچنان درخواست جالبی از برنامه 90 دارد؛ او معتقد است مردم ... امیر تتلو دربرنامه 90 ... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس.

روحانی گفته که به «برنامه» اعتقادی ندارم! | پگاه آنلاین ...

various.pegahonline.ir/news/.../روحانی-گفته-که-به-برنامه-اعتقادی-ندار...
۳ ساعت پیش - رئیس بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های این سازمان را در طول این ایام را ..... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس.

جدیدترین,روش,های,طراحی,دکوراسیون,آشنا,شوید,دانلود,نرم,افزار

www.shahrekhabar.com/science/139935144052343
ارسال به دوستان ... از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از جدیدترین روش های طراحی دکوراسون در ... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس.

عکس: واکنش تتلو به فیتیله ای ها - خبر ایرونی

iruni.ir/news/24754
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیر تتلو پیرامون حواشی به وجود آمده در خصوص برنامه فیتیله ای ها با انتشار تصویر زیر در صفحه. ... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس.

دانلود فیلم - دانلود سریال

zar3film.ir/
چشمه آب معدنی گوگرد [جدید] · آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)، داوودآباد به روایت تصویر ... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس [جدید] · برخورد دوباره علی ضیا با ...

امیر تتلو - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/Online/Search/keyword/1?q=امیر%20تتلو
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصویر از کودکی تا نوجوانی تتلو + عکس ... تتلو در صفحه اینستاگرام خود عکسی از کودکی تا نوجوانی خود را منتشر کرد. ... که این موزه را اداره می‌کنند، اعلام کرد که سفیر صلح این موزه شده است. ... تصویر واکنش جالب خواننده زیرزمینی به مناظره سر اخلاق در برنامه 90 ... تصویر پای تتلو به دادگاه انقلابباز شد‎ ...

مهیج ترین کیکهای روسی +تصاویر :: باشگاه خبرنگاران جوان

pajvak.com/main/article/view/.../مهیج-ترین-کیکهای-روسی-تصاویر
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛Renat Agzamov قهرمان روسیه ... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس.

معصومیت در نگاه حیوانات + تصاویر - خبر ور | آخرین و ...

khabarver.ir/69648/معصومیت-در-نگاه-حیوانات-تصاویر.html
۴ ساعت پیش - نگاه های معصوم و آرام در حیوانات گاهی موجب به رحم آمدن دل صیاد می شود و گاهی هم عکاسان حیات وحش را ... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس.

متن برنامه 90 پخش شده دیشب دوشنبه 5 اسفند 92

www.amazing.ir/.../text-90-aired-last-night-monday-5-persian-date-esfan...
۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برنامه نود امشب دیشب پخش دانلود برنامه 90 عادل فردوسی پور علی دایی و مایلی کهن اخبار ... دعوای مایلی کهن و دایی پای خواننده لس آنجلسی را به نود باز کرد ... کاپیتان تراکتورسازی هم در حمایت از بازیکن خود به او اجاز داد تا نخستین .... رسانه ها منتشر شده گفت که این عکس مربوط به ۳۷ سال پیش است و این عکس به زمانی ...

صد خبر

sadkhabar.ir/
50 درصد از صادرات غیر نفتی ایران را کالاهای پتروشیمی و میعانات گازی به خود اختصاص می دهد؛حالا با .... عادل فردوسی پور و برنامه نود به منزل علی دایی رفتند +عکس.

مایلی‌کهن پای خواننده لس‌آنجلسی را به 90 باز کرد! - تیرپرس

www.tirpress.ir/مایلی‌کهن-پای-خواننده-لس‌آنجلسی-را-ب/59036
۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مایلی‌کهن پای خواننده لس‌آنجلسی را به 90 باز کرد! ... تیر پرس/ محمد مایلی‌کهن در برنامه۹۰ با نام بردن از یکی از خوانندگان ... کاپیتان تراکتورسازی هم در حمایت از بازیکن خود به او اجازه داد تا نخستین کسی باشد که جام را بالای سر می‌برد. ... منتشر شده گفت که این عکس مربوط به ۳۷ سال پیش است و این عکس بهزمانی بر ...

:::Noandish.com::: پای روحانی به برنامه 90 باز شد

noandish.com/fa/news/18383/پای-روحانی-به-برنامه-90-باز-شد
۱۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش، برنامه این هفته نود به بررسی اتفاقات هفته یازدهم لیگ ... ها را از پشت میز خودخارج کرد و با تکه چمن مصنوعی که وسط استودیو انداخته .... جوان شیرازی: ازخشونت منچستری ها خسته ام +عکس ... تتلو برای شهدا می‌خواند (عكس).

سفید پوش شدن بزرگترین پل ایران + تصاویر – خبرخوان ...

tak-star.ir/fa/news/.../سفید-پوش-شدن-بزرگترین-پل-ایران-تصاویر/
۴ ساعت پیش - پل ورسک که راه‌آهن سراسری تهران شمال را به هم متصل می‌کند در ارتفاع ۱۱۰ متری از ته دره با دهانه ۶۶ ... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس.

بالاخره دو مجری همجنس باز شبکه Manoto باهم ازدواج کردند + عکس

www.zohur12.ir/57651/بالاخره-دو-مجری-همجنس-باز-شبکه-manoto-باهم-از
۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ازدواج دو مرد همجنس باز که از مجری های کثیف شبکه من و تو بودند + سند و تصاویر. ... برنامه آکادمی موسیقی گوگوش در فیس بوک خود این ازدواج را به امید و یا ... در ثانی شما باید نظر خودتان را به پای همه ایران ننویسید که سخت در اشتباهید ...

تهدید معارضان سوری به ترک مذاکرات صلح در ژنو - Iran News

irannews.shafaqna.com/FA/IR/785319
تنها ساعتی پس از ورود هیأت معارضان سوری به محل برگزاری مذاکرات صلح این کشور ... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس ... لبخند مظلومی به علی ضیا+ عکس.

(فیلم) پای بابک زنجانی به 90 باز شد!/ علی مطهری ... - یزدفردا

www.yazdfarda.com/news/1394/10/113550.html
۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مطهری در این گفت‌وگو رسیدگی عادلانه به همه جوانب وقایع سال 88 و روشن ... این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس البته در کنار دیدگاه‌های باز خود در ... ظاهراً عکس موسوی، کروبی و خاتمی هم روی جلد این کتاب‌ها چاپ شده. ... نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: من معتقدم هر کس باید، هم ..... تتلو فاجعه فوتبال ایران را رقم می زند؟

سایت خبری تحلیلی شفاف

shafaf.ir/
اینستاگرام تتلو بعد از اجرای برجام!+عکس ... قالیباف به همراه مدیران دو باشگاه بزرگ پایتخت + عکس ... dot باقری: من زود می‌خوابم برنامه نود را ندیدم ..... dot قاتل خود را به پلیس تسلیم کرد/ وی دچار عذاب وجدان شده بود .... dot خيابان ١٧ شهريور بعد از دوسال باز مي‌شود .... dot پرچم «آمریکای آدمکش» زیر پای مردم یمن+عکس ...

واکنش تتلو به مناظره برنامه 90 - Zapiroos

zapiroos.ir/واکنش-تتلو-به-مناظره-برنامه-90
عکس های حسین اسماعیلی از ثبت نام سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان را در زیر می ... زندگی سرانجام به آنجاباز می‌گردد؟ .... او به برنامه 90 و بحث اخلاق در این برنامه واکنش نشان داد. ... بعد از این برنامه تتلو با گذاشتن تصویری از براتی، نوشته است:«خدای ... برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید.

Football.ir - اخبار فوتبال : «عادل فردوسی پور»

football.ir/news/list/person/adel-ferdosipor-1112.html
به دنبال پخش نشدن مصاحبه عادل فردوسی‌پور با محمدجواد ظریف در برنامه نود و ... تهیه کننده برنامه نود می خواست بینندگان برنامه خود را سورپرایز کند اما انتشار یک عکس از او در حال مصاحبه با .... عادل فردوسی پور باعث شد تتلو به تمرین پرسپولیس برود! ... نصیرزاده تاکید کرد که ۲۳ جولای پنجره نقل و انتقالات باز بود و موضوعات قبلی ...

90tv.ir :: مشروح برنامه 120 دقیقه ای 20 بهمن نود

90tv.ir/news/62169/مشروح-برنامه-120-دقیقه-ای-20-بهمن-نود
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس از بازگشت فردوسی پور نکاتی را مطرح کرد از جمله این که به دلیل این که وقت ... در مسابقه سایپا برابر استقلال فنایی اعلام کرد امیرحسین صادقی بی محابا و با استوک کف پای خود به سینه .... پیام صادقیان رفیق شفیق امیر تتلو ۰۱:۱۰ ۲۱. .... (۹۴/۱۱/۱۰); ۰۱:۴۸ کلوپ : نمی دانم استوریج کی به میادین بازمیگردد؟

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

www.bartarinha.ir/
او به شما آرامش می دهد و هنگامی که غمگین هستید شما را شاد می کند. ... فیلم: بهاره افشاری سه بار دعوت احمدی نژاد را رد کرد! ... امیر تتلو واقعا کی می خوابه؟ ... تنوع در آشپزی با «پای گوشت ایتالیایی» .... دانید که شما باید حتی قبل از برنامه ریزی برای داشتن یک نوزاد، برای اطمینان از سلامتی خود و ... عکس: ابتکار شهرداری خرم آباد در دهه فجر.

دعوای مایلی‌کهن و دایی پای خواننده لس‌آنجلسی را به نود باز کرد

www.irankhabar.ir/.../دعوای-مایلی-کهن-داÛ...
۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بعد از این صحبت، مایلی‌کهن در برنامه زنده تلویزیونی به طرز عجیبی نام یکی از ... دعوای مایلی‌کهن و دایی پای خواننده لس‌آنجلسی را به نود باز کرد ... کاپیتان تراکتورسازی هم در حمایت از بازیکن خود به او اجاز داد تا نخستین کسی .... او توسط رسانه‌ها منتشر شده گفت که این عکس مربوط به 37 سال پیش است و اینعکس به ...

ورزشی: پای ظریف هم بة نود باز شد!/ کادو تولد کفاشیان برای ...

www.parsilog.com/.../ورزشی-پای-ظریف-هم-بة-نود-باز-شد-کادو-تول.htm...
برنامه ۹۰ این هفته در حالی شب آرامی را پشت سر گذاشت که عادل فردوسی پور پای جواد ظریف وزیر امور خارجه را نیز به این برنامه باز کرد. قانون آنلاین- برنامه ... ما میگوییم تیم ملی اَز گروه خود صعود نمیکند ولی میدانم تیم ملی در این دیدارها عملکرد خوبی خواهد داشت. وی در مورد موجی که .... (+۱۸) عکس های جدید و خیلی هات از هیفا خواننده ی لبنانی ...

مطالب خواندنی و جالب - سرگرمی،مد،گردشگری،علمی،آموزشی

www.nazweb.ir/news_cats_3.html
مطالب خواندنی،جالب و دیدنی،عکس دیدنی،زیبا و خواندنی ،کوتاه،مجموعه داستان خواندنی،جالب،ترین های گینس،بهترین ... زنانی که برای محافظت از خود به این روز افتاده اند!

وضع خراب اینستاگرام بزیگران

www.khabareruz.ir/search/?q=وضع+خراب+اینستاگرام+بزیگران
وی با حذف تمامي عکس‌هاي غيراخلاقي، تنها به انتشار تصاوير باحجاب خود اکتفا کرد که ... دروازه بان بازی بدون گل ادامه یافت اما آگسبورگ در دقیقه 64 دروازه حریف را باز کرد و در ... امیر تتلو از که از فعالان اينستاگرام است، طبق معمول هر روز از دیشب تاکنون ... پای فرشاد پیوس را به میان کشیده و گفته بود:«پیوس هم موقعیت خراب میکرد.

عکس برفی،عکس جدید،تصاویر جدید - Part 759

aksbarfi.ir/page/759/
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پله‌ برقی کارگر اصفهانی را تکه تکه کرد+عکس نیروهای امدادی حاضر در ... تتلو پای خود را به برنامه 90 باز کرد + عکس [جدید] · برخورد دوباره علی ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 461
  • بازدید ماه : 461
  • بازدید سال : 16,440
  • بازدید کلی : 229,394