loading...
جدیدترین آهنگها
مجید بازدید : 772 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

عکس  مراسم تشییع پیکر رضا احدی

دانلود آهنگ قلاش ، مهدی رحمتی ، رضا احدی

رضا احدی پیشکسوت با اخلاق و فوتبالیست عالی کشورمان صبح دیروز پس از گذراندن دوره ای بیماری در بیمارستان 2 روز پیش در سن 53 سالگی دار فانی را وداع گفت و جامعه فوتبال را داغدار کرد. مراسم تشییع پیکر رضا احدی ، رودی فولر ایران صبح امروز از ورزشگاه شهید شیرودی با حضور جمع کثیری از اهالی فوتبال برگزار و پس از آن به بهشت زهرا برده شد.

 در این مراسم نفراتی مانند علی فتح اله زاده، بهرام افشارزاده، بیژن طاهری، محمدرضا مهدودی، افشین پیروانی، کریم باقری، پرویز مظلومی، خسرو حیدری، وحید طالب لو، بهتاش فریبا، علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، مهدی رحمتی، علی پروین، پرویز برومند، محسن عاشوری، حسن روشن، محمود خوردبین، مهدی امیرآبادی، عادل فردوسی پور، حنیف عمران زاده ، علی جباری، صمد مرفاوی، محمود کلهر، فرامرز ظلی، علی نظری جویباری، علی شوری، محمود فکری، محمد نوری، محمد مومنی، نصرالله عبدالهی، حسین فرکی، قربانعلی پور، کاظم اولیایی، حسین شمس و فرزاد مجیدی و ... حضور داشتند.
 
 
فیلم و عکس و مصاحبه از تشییع پیکر رضا احدی ، پیکر رضا احدی ، پیشکسوت استقلال
 
 
پروین : کارمان شده مدام بیاییم شیرودی تشییع جنازه
علی پروین در مراسم تشیع پیکر رضا احدی گفت:رضا شاگرد خودم بود، من هیچ گاه بی احترامی از او ندیدم. کار ما این شده که مدام به ورزشگاه شیرودی بیاییم و پیکر پیشکسوتان را تشیع کنیم، بعد به بهشت زهرا و از آنجا هم به خانه هایمان برویم. وی تأکید کرد: امیدوارم مسئولان ورزش به این مشکل رسیدگی کنند و به وضعیت پیشکسوتان رسیدگی شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نیفتیم.
 
 
تشییع پیکر رضا احدی در ورزشگاه شهید شیرودی ، پیشکسوت استقلال ، قطعه نام آوران بهشت زهرا
 
پیروانی : باید تا زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم
مدیر تیم ملی فوتبال گفت: درگذشت مرحوم احدی را به باشگاه استقلال، هواداران این تیم و به خصوص خانواده احدی و جامعه پیشکسوتان تسلیت می گویم.
 افشین پیروانی در ادامه بیان کرد: متاسفانه ما تا پیشکسوتان زنده هستند قدرشان را نمی دانیم، فقط منتظریم کسی بمیرد تا در ورزشگاه شیرودی پیکیر او را تشییع کنیم.
 مدافع پیشین تیم ملی گفت: امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا ما پیشکسوتان تا زمانی که زنده هستیم از همدیگر حمایت کنیم و قدر هم را بدانیم و اینطور نباشد تا یک نفر مریض می شود و یا خدایی نکرده می میرد به او توجه کنیم. وقتی یکی از آنها از دنیا رفت هر چقدر جمعیت هم سرخاکش بیایند فایده ای ندارد؛ پس بهتر است تا زنده هستیم از هم حمایت کنیم.
 
مجیدی: کاش به جای الان زمان زنده بودنش دور هم جمع می شدیم
فرزاد مجیدی گفت: ما یک قهرمان ملی را از دست دادیم اما بعد از سه روز همه چیز را فراموش می کنند. بهتر است تا وقتی کسی زنده است به یادش باشیم.
 وی ادامه داد: برایم جالب است که تا عزیزی را از دست می دهیم دور هم جمع می شویم، زمانی که هادی نوروزی فوت شد همه بهترین نمایش ها را بازی کردند اما بعد از یک هفته همه چیز فراموش شد. رضا احدی دوران سختی را سپری کرد و کسی دورش نبود تا او را دلداری دهد اما الان در ورزشگاه شهید شیرودی جمع شدیم و بعد هم به خانه هایمان می رویم و همه چیز تمام می شود اما این داغ است که بر دل خانواده و عزیزان رضا احدی تا همیشه باقی می ماند.
 
حیدری: به نظر من احدی به حقش در مربیگری نرسید
خسرو حیدری گفت: مهمترین ویژگی مرحوم رضا احدی جنتلمنی او بود و همیشه سعی می کرد شخصیتش را حفظ کند. او دوست نداشت به هر قیمتی به هر جایگاهی برسد و به نظر من مرحوم احدی به حقش در مربیگری نرسید، چرا که دانش فنی بالایی داشت. البته در بحث بازیکنی، اولین لژیونری بود که به آلمان رفت. من افتخار شاگردی مرحوم احدی را دارم و باور نمی کنم که او از بین ما رفته و دیگر زنده نیست.
 بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: تمام فوتبالیست ها باید به این موضوع فکر کنند که روزی بازنشسته می شوند و به توجه نیاز دارند، بهتر است برنامه هایی اجرا شود تا پیشکسوتان هرازچندگاهی در مراسم جشنی حضور پیدا کرده و دور هم جمع شوند، نه اینکه در مراسم ختم همدیگر را ببینند. به هر حال، خیلی از آنها برای تیم ملی هم زحمت کشیده اند و در خوشحالی مردم سهیم بودند.
 
 
رضا احدی پیشکوست استقلال به خاک سپرده شد ، قطعه نام آوران بهشت زهرا ، مراسم تشییع پیکر رضا احدی
 
 
طاهری:همه در غم احدی عزادار شدیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس، در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی گفت: جا دارد به همه جامعه فوتبال تسلیت عرض کنم ما همه در این غم عزادار شدیم بنده ارتباط زیادی با این مرحوم نداشتم اما دورادور وی را می شناختم.
علی اکبر طاهری همچنین درباره شرایط تیم پرسپولیس گفت: روز گذشته با دروازه بان ازبکستانی و همچنین علی محسن زاده دروازه بان دوم تیم نفت تهران قرارداد امضا کردیم.
وی در خصوص انتقال بیرانوند به پرسپولیس افزود:ما دوست داشتیم این دروازه بان ملی پوش را به خدمت بگیریم اما متاسفانه به علت بالا بودن مبلغ درخواستی موفق به این کار نشدیم.
 
نظری جویباری: فوتبال دینش را به احدی ادا نکرد
علی نظری جویباری گفت: وظیفه همه ما بود که در این مراسم حاضر باشیم. رضا احدی در اوج جوانی از بین ما رفت آن هم در حالیکه او از بهترین فوتبالیست ها بود اما کاری جز قرائت فاتحه و حضور در مراسم ختمش از دست ما برنمی آید.
 وی ادامه داد: احدی به هیچ عنوان قابل مقایسه با فوتبالیست های الان نبود. به نظر من او زود به دنیا آمد اما با این همه بازیکنان خوبی تحویل فوتبال ایران داد. رضا دینش را به فوتبال ادا کرد اما فوتبال نتوانست دینش را به او ادا کند.
 
 
رضا احدی درگذشت ، مراسم تشییع پیکر رضا احدی ، علی پروین
 
سخنرانی رحمتی در مراسم تشییع پیکر رضا احدی
مهدی رحمتی به نمایندگی بازیکنان استقلال در مورد رضا احدی به سخنرانی پرداخت. رحمتی در ابتدای صحبت های خود در جمع حاضرین گفت: در ابتدا از تمامی پیشکسوتان اجازه می خواهم که به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال درگذشت رضا احدی را تسلیت بگویم.
وی افزود: اینجا جای سخنرانی و صحبت کردن نیست فقط امیدوارم حضور این خیل عظیم مردم باعث تسلی خانواده رضا احدی باشد.
 
**کمیته مشوقین باشگاه استقلال با لباس های متحدالشکل که عکس رضا احدی روی این لباس ها نقش بسته بود پیکر رضا احدی را تشییع کردند.
 
اسدی: به وظیفه مان در قبال احدی عمل نکردیم
دبیر کل فدراسیون فو تبا ل گفت: به عنوان همبازی سابق "رضا احدی" به این مراسم آمده ام و نه به عنوان مسئول فدراسیون فو تبا لی، این که کسی را از دست بدهیم ناراحت کننده است. در این چند سال به او سر نزده ایم و شرمسار هستم. او قهرمان ملی ما بود و باید قدر او را می دانستیم.
وی ا ضافه کرد : احدی یکی از بازیکنان با اخلاق فو تبا ل بود. کار ما این است که پس از مردن کسی برای تشییعش بیاییم. ای کاش قبل از این که این اتفاقات رخ دهد قدر یکدیگر را بدانیم.
 
 
پیشکسوت استقلال رضا احدی در بهشت زهرا به خاک سپرده شد ، علی پروین ، پیروانی
 
کریمی: دعا کنید خدا روح احدی را شاد کند، مسائل شخصی را بگذارید برای بعد
علی کریمی هنگامی که با سؤال هواداران در مورد مسائل شخصی اش روبرو شد، گفت: موارد مربوط به مسائل شخصی می شود که هم اکنون جایش نیست در مورد آن صحبت کنیم. دعا کنید که خدا روح رضا احدی را شاد کند.
وی بعد از اینکه با استقبال ویژه ای از هواداران روبه رو شده بود، در واکنش به سؤال هواداران درباره اینکه چرا تیم های استقلال و پرسپولیس نتایج خوبی نمی گیرند، گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس در این فصل نتایج خوبی کسب کرده اند و امیدوارم آنها بتوانند دل تمامی هواداران را شاد کنند.
 
 
با مرگ رضا احدی جامعه فوتبال داغدار شد ، پیروانی ، فرزاد مجیدی
 
 
درخشان : احدی جزو مظلوم های فوتبال بود
حمید درخشان در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف به دلیل درگذشت رضا احدی گفت: پیشکسوت خوب و با اخلاقی را از دست دادیم به خانواده او تسلیت می گویم و امیدوارم روحش شاد باشد. مرحوم احدی جزو مظلوم های فوتبال ما بود هم در زمان بازیگری وهم در مربیگری متاسفانه ما تا قبل از اینکه داشته هایمان را از دست بدهیم قدر آنها رانمی دانیم. ما در فوتبال باید از نیروهای زحمتکش و با تجربه استفاده کنیم چرا که اینها سرمایه های فوتبال ما هستند. من به باشگاه استقلال هم بابت این غم بزرگ تسلیت عرض می کنم. متاسفانه مسئولان ما کم لطفی می کنند و کسانی را که با وجودشان برای ورزش زحمت کشیده اند زود فراموش می کنند.
درخشان درباره خاطره خود با مرحوم احدی افزود: من با وی همبازی بودم و دوران خوبی داشتیم بهترین خاطره بنده از ایشان به مسابقات آسیایی سال 19982 بر می گردد که در بازی مقابل کره یک پاس گل زیبا به بنده داد.
جا دارد در انتها هم در گذشت این پیشکسوت با اخلاق و فوتبالیست با کیفیت گذشته را به خانواده اش و به جامعه ورزش تسلیت بگویم. پیکر رضا احدی در قطعه نام آوران بهشت زهرا و در کنار ناصر حجازی به خاک سپرده شد.
 
 
پیکر رضا احدی در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد ، فرزاد مجیدی ، خسرو حیدری
 
رضا احدی پیشکسوت فوتبال درگذشت ، خسرو حیدری ، مهدی رحمتی
 

 دانلود مراسم تشییع پیکر رضا احدی

 

رضا احدی ، فیلم، عکس و مصاحبه مراسم تشییع و خاکسپاری رضا احدی

 


تشییع پیکر رضا احدی (عکس) - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۱۰ ساعت پیش - تشییع پیکر رضا احدی (عکس). منبع: ایسنا. مطالب مرتبط ... رضا احدی دستش را گذاشت توی دست مرگ . .... مراسم ختم پدر معاون وزیر امور خارجه (عکس) ...

مراسم تشییع پیکر رضا احدی +تصاویر - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/343795/مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-تصاویر
۱۱ ساعت پیش - مراسم تشییع مرحوم "رضا احدی" امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو‌تبا‌ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به بهشت ...
۱ ساعت پیش - مراسم تشییع مرحوم "رضا احدی" امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو‌تبا‌ل ... حال وهوای بیمارستان ایرانمهر بعد از درگذشت رضا احدی+عکس.

عکس/ خانواده مرحوم رضا احدی در مراسم تشییع - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/.../عکس-خانواده-مرحوم-رضا-احدی-در-مراسم-تشی...
۹ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر مرحوم «رضا احدی» امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو‌تبا‌ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به ...
۱۰ ساعت پیش - پیکررضا احدی” پیشکسوت استقلال صبح امروز در میان جمعی کثیری اهالی فوتبال و فوتبال دوستان از ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد و در قطعه ...

مراسم تشییع پیکر رضا احدی+ فیلم،عکس و مصاحبه - ...

www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
۱۴ ساعت پیش - تشییع پیکر رضا احدی صبح امروز در ورزشگاه شهید شیرودی انجام و پس از آن به بهشت زهرا منتقل شد.

فیلم و تصاویر مراسم تشییع جنازه رضا احدی پیشکسوت ...

news99.blog.ir/.../فیلم-و-تصاویر-مراسم-تشییع-جنازه-رضا-احدی-پیش...
۴۰ دقیقه پیش - فیلم و تصاویر مراسم تشییع جنازه رضا احدی پیشکسوت استقلال فیلم و عکس مراسم تشییع جنازه رضا احدی پیشکسوت استقلال دانلود فیلم مراسم ...

عکس‌های مراسم تشییع جنازه رضا احدی+فیلم و بیوگرافی

pop-music.biz/2016/01/20/عکس‌های-مراسم-تشییع-جنازه-رضا-احدیفی-2/
۳ ساعت پیش - عکس‌های مراسم تشییع جنازه رضا احدی+فیلم و بیوگرافی. ۰۰٫ کلکسیون بازدید : ۲۷ چهارشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۴ : ۱۷:۳۶ نظرات (۰). تشییع رضا احدی,.

استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها در مراسم تشییع پیکر رضا احدی ...

www.ilna.ir/.../339793-استقلالی-ها-پرسپولیسی-ها-در-مراسم-تشییع-پ...
۱۴ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مراسم تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت باشگاه استقلال که بامداد دوشنبه به علت نارسایی کبد در بیمارستان ...
۱۰ ساعت پیش - چهره‌های معروف در مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی. ... عکس از تشییع پیکر رضا احدی · چهره‌ها در مراسم ... فرزند رضا احدی پس از درگذشت پدر + عکس ...

زمان و مکان تشییع پیکر رضا احدی :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/1297498/زمان-و-مکان-تشییع-پیکر-رضا-احدی
۳ روز پیش - مراسم تشییع پیکر رضا احدی صبح فردا در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهد شد. ... به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا احدی ساعت 2 بامداد امروز در بیمارستان ایران‌مهر تهران به ... والکات و 10 سالگی پیوستن به آرسنال (عکس).

تشییع پیکر رضا احدی :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/1298063/تشییع-پیکر-رضا-احدی
۱۴ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر رضا احدی از ساعت 9 صبح با حضور جمع کثیری از اهالی ... هم تیمی های رضا احدی و بازیکنان نسل های بعدی و مربیان او چهره هایی هستند که در این مراسم حضور دارند. ... والکات و 10 سالگی پیوستن به آرسنال (عکس).

پیکر رضا احدی تشییع شد +حاضران - صراط

www.seratnews.ir › ورزش › ورزشی
۱۳ ساعت پیش - + عکس. تصویری در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که از آن. ... پیکر مرحوم رضا احدی صبح امروز در ورزشگاه شیرودی با حضور بیش از دو هزار نفر ... مراسم تشییع پیکر احدی با حضور جمعی از اهالی ورزش و پیشکسوتان ...

چهره‌ها در مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی

www.fardanews.com/fa/.../چهره‌ها-در-مراسم-تشییع-پیکر-مرحوم-رضا-احد...
۱۰ ساعت پیش - تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال تهران صبح ... گزارش تصویری: تشییع پیکر مرحوم رضا احدی، بازیکن پیشکسوت ...

فیلم: مراسم تشییع پیکر رضا احدی

www.fardanews.com/fa/news/.../فیلم-مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی
۱۰ ساعت پیش - فیلم: مراسم تشییع پیکر رضا احدی. 00:00 00:00 ... چهره‌ها در مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی ... تشییع جنازه نویسنده مشهور روس+عکس.
۱۲ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر مرحوم "رضا احدی" امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو‌تبا‌ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به ...

مراسم تشییع پیکر رضا احدی + عکس | علی پروین در مراسم ...

www.ghatreh.com/news/.../مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-عکس
۱۲ ساعت پیش - علی پروین در مراسم تشیع پیکر رضا احدی گفت: کار ما این شده که مدام به ورزشگاه شیرودی بیاییم و پیکر پیشکسوتان را ت.
۱۳ ساعت پیش - کمیته مشوقین باشگاه استقلال با لباس‌های متحدالشکل که عکس رضا احدی روی این لباس‌ها نقش بسته بود پیکر رضا احدی را تشییع کردند.

زمان و مکان تشییع جنازه رضا احدی + فیلم زندگینامه فوتبالی ...

libarshad1388.blogsky.com/.../زمان-و-مکان-تشییع-جنازه-رضا-احدی-فیل...
مراسم تشییع پیکر رضا احدی صبح فردا (29 دی 94) در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهد شد. .... عکس های مراسم تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت استقلال .

چهره‌ها در مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی/تصاویر

meliyat.com/fa/.../چهره‌ها-در-مراسم-تشییع-پیکر-مرحوم-رضا-احدیتصاوی...
۷ ساعت پیش - تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال تهران صبح امروز چهارشنبه با حضور اهالی ورزش در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد.

پیکر رضا احدی تشییع شد - همشهری آنلاین

www.hamshahrionline.ir/details/322285/Sport/soccer
۸ ساعت پیش - همشهری آنلاین: مراسم تشییع جنازه مرحوم رضا احدی پیشکسوت استقلال با ... عکس رضا احدی روی آن نقش بسته بود پیکر رضا احدی را تشییع کردند.

مراسم تشییع پیکر رضا احدی+ فیلم،عکس و مصاحبه - ...

khabarfarsi.com/n/15553438
۱۱ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مراسم تشییع پیکر رضا احدی، رودی فولر ایران صبح امروز از ...

عکس های مراسم تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت استقلال ...

model2016-photo.ir/.../عکس-های-مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-پیشک...
۲ روز پیش - ۱ ساعت پیش – تصاویر/ رضا احدی پیشکسوت فقید استقلال در گذر زمان . … قرار است مراسم تشییع پیکر رضا احدی صبح فردا از مقابل ورزشگاه ...

عکس‌های مراسم تشییع جنازه رضا احدیفیلم و بیوگرافی

tafrihy.net/.../3968-عکس‌های+مراسم+تشییع+جنازه+رضا+احدیفیلم+و+بیو...
۴ ساعت پیش - 2 روز پیش زمان و مکان مراسم تشیع جنازه رضا احدی بازیکن سابق استقلال مراسم تشییع و خاکسپاری رضا احدی+عکس+فیلم, مراسم , تشییع ...

حاشیه‌های تشییع پیکر مرحوم رضا احدی / عکس و فیلم

www.khouznews.ir/.../حاشیه‌های-تشییع-پیکر-مرحوم-رضا-احدی-عکس-و-...
۱۲ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر پیشکسوت استقلال امروز با حضور جمعی از دوستداران این بازیکن برگزار شد.
۶ ساعت پیش - تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال تهران صبح امروز چهارشنبه با حضور اهالی ورزش در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر رضا احدی+ فیلم،عکس و مصاحبه. تشییع پیکر رضا احدی صبح امروز در ورزشگاه شهید شیرودی انجام و پس از آن به بهشت زهرا منتقل شد
۱۱ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر رضا احدی، رودی فولر ایران صبح امروز از ورزشگاه شهید شیرودی با حضور جمع کثیری از اهالی فوتبال برگزار و پس از آن به ...

زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری رضا احدی ... - کلکسیون

collections.rozblog.com/.../زمان-و-مکان-مراسم-تشییع-و-خاکسپاری-رضا-...
۲ روز پیش - زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری رضا احدی پیشکسوت استقلال ... مراسم تشییع پیکر احدی صبح فردا ساعت 9 صبح از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود ..... عکس‌های حاشیه دیدار ظریف و کری در وین شنبه 26 دی 94.
۱۱ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر رضا احدی، رودی فولر ایران صبح امروز از ورزشگاه شهید ... به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مراسم تشییع پیکر رضا ...

الف - تشییع پیکر رضا احدی

alef.ir/vdcjtietyuqe8hz.fsfu.html?325930
۱۴ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر رضا احدی از ساعت ۹ صبح با حضور جمع کثیری از اهالی فوتبال در ورزشگاه شهید ... واکنش هفت‌های تاریخی به فوت احدی (عکس).

تصاویر/تشییع پیکر رضا احدی - تدبیر و امید

tadbirvaomid.ir/fa/news/79777/تصاویرتشییع-پیکر-رضا-احدی
۱۰ ساعت پیش - تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال تهران صبح امروز چهارشنبه با حضور اهالی ... در حاشیه مراسم ختم "غلامحسین مظلومی".

اخبار مراسم تشییع پیکر - تی نیوز

tnews.ir/Tags/مراسم-تشییع-پیکر
عکس/ سلفی با سلطان ! .... از بی اعصاب ترین بازیکنان فوتبال تا مراسم تشییع پیکر رضا احدی+فیلم از بی اعصاب ترین بازیکنان فوتبال تا مراسم تشییع ...
۸ ساعت پیش - به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مراسم تشییع رضا احدی صبح روز چهارشنبه در ورزشگاه شیرودی تهران با حضور پر رنگ مردم، مدیران، مربیان و ...
۲ روز پیش - مراسم تشییع پیکر احدی صبح فردا ساعت 9 صبح از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود و در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده خواهد شد.

عکس‌های مراسم تشییع جنازه رضا احدی+فیلم و بیوگرافی

www.fastcamp.ir/1394/.../عکس‌های-مراسم-تشییع-جنازه-رضا-احدیفی.htm...
۶ ساعت پیش - پسر رضا احدی,بيماری رضا احدی,رضا احدی بازیکن پیشکسوت استقلال,بیماری رضا احدی چه بود,مراسم خاکسپاری رضا احدی,خانواده رضا احدی,شایان ...

فیلم و تصاویر مراسم تشییع جنازه رضا احدی پیشکسوت ...

par30movie.com/فیلم-و-تصاویر-مراسم-تشییع-جنازه-رضا-احد/
۵ ساعت پیش - دانلود فیلم مراسم تشییع و خاکسپاری رضا احدی |بیوگرافی رضا احدی. تصاویر مراسم تشییع جنازه رضا احدی | فیلم حاشیه های مراسم تشییع پیکر ...

90tv.ir :: عکس/ پیراهن یادبود رضا احدی

90tv.ir/news/202953/عکس-پیراهن-یادبود-رضا-احدی
۱۲ ساعت پیش - کمیته مشوقین باشگاه استقلال پیراهن های ویژه ای را برای مراسم تشییع پیکر رضا احدی تدارک دیده بود.

بلاغ مازندران - عکس/ تشییع پیکر «رضا احدی» کاپیتان ...

www.bloghnews.com/.../عکس-تشییع-پیکر-رضا-احدی-کاپیتان-اسبق...
۹ ساعت پیش - به گزارش بلاغ، مراسم تشییع پیکر مرحوم «رضا احدی» امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو‌تبا‌ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او ...
۸ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو‌تبا‌ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به ...

عکسهای مراسم تشییع جنازه مرتضی احمدی - آریا پیکس

www.ariapix.net/1393/10/تشییع-جنازه-مرتضی-احمدی.html
عکسهای مراسم تشییع پیکر مرحوم مرتضی احمدی با حضور مردم و هنرمندان تشییع جنازه مرتضی احمدی عکسهای مراسم تشییع ... رضا کیانیان در تشییع مرتضی احمدی.

زمان و مکان مراسم تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت استقلال

www.cubisme.ir/.../زمان-و-مکان-مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-پیشکس...
۲ روز پیش - مراسم تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت استقلال, زمان و مکان تشییع ... مراسم تشییع پیکر احدی صبح فردا ساعت 9 صبح از مقابل ورزشگاه شهید ...

عکس/ تشییع پیکر «رضا احدی» کاپیتان اسبق استقلال ...

feedgah.com/.../عکس-تشییع-پیکر-رضا-احدی-کاپیتان-اسبق-است/
۱۱ ساعت پیش - عکس/ تشییع پیکر «رضا احدی» کاپیتان اسبق استقلال مراسم تشییع پیکر مرحوم «رضا احدی» امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور ...

Football.ir - سخنرانی رحمتی در مراسم تشییع پیکر رضا احدی

football.ir/news/iran/1394/10/sokhanrani-rahmati-1247072.html
۱۱ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی در حالی انجام شد که مهدی رحمتی به ... که عکس رضا احدی روی این لباس‌ها نقش بسته بود پیکر رضا احدی را تشییع ...

عکس/ تشییع پیکر «رضا احدی» کاپیتان اسبق ... - سوک

sook.ir/fa/news/.../عکس-تشییع-پیکر-رضا-احدی-کاپیتان-اسبق-استق...
۱۱ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر مرحوم «رضا احدی» امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو‌تبا‌ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به ...
۱۱ ساعت پیش - گام‌نیوز: مراسم تشییع پیکر مرحوم «رضا احدی» امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو‌تبا‌ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای ...
۲ روز پیش - رضا احدی به دیار باقی شتافت +عکس، فیلم و بیوگرافی - . ... قرار است مراسم تشییع پیکر رضا احدی صبح فردا از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی ...

مراسم تشییع پیکر "رضا احدی" + فیلم - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/.../مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-فیلم
۷ ساعت پیش - خبرگزاری میزان- مراسم تشییع پیکر مرحوم "رضا احدی" امروز (چهارشنبه) در ... رضا احدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که به رودی فولر ایران مشهور بود، از معدود ... گریه خبرنگار BBCفارسی به دلیل سفر نکردن به آمریکا + عکس ...

سایت جماران - پیکر رضا احدی پیشکسوت استقلال تشییع شد

www.jamaran.ir/.../پیکر_رضا_احدی_پیشکسوت_استقلال_تشییع_شد
۱۱ ساعت پیش - مراسم تشییع جنازه مرحوم رضا احدی پیشکسوت استقلال با حضور ... که عکس رضا احدی روی آن نقش بسته بود پیکر رضا احدی را تشییع کردند.

کلیپ مراسم خاکسپاری رضا احدی - تلگرام

www.pixlove.ir/tag/کلیپ+مراسم+خاکسپاری+رضا+احدی
مراسم تشییع پیکر رضا احدی +تصاویر. عکس های مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر رضا احدی. گزارش تصویری مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری رضا احدی. رضا احدی ...

تشییع پیکر «رضا احدی» کاپیتان اسبق استقلال + عکس ...

ifnam.com/.../تشییع-پیکررضا-احدی»-کاپیتان-اسبق-استقلال--عک...
۹ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر مرحوم "رضا احدی" امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو تبا ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به ...
۸ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر مرحوم «رضا احدی» امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو‌تبا‌ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به ...
۵ ساعت پیش - تشییع پیکر رضا احدی (عکس). تصاویر مراسم تدفین پیشکسوت استقلال. به گزارش سایت خبری«رازق»: انتهای پیام/ز. منبع خبر : ایسنا.

عکس/ پیراهن یادبود رضا احدی - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/301304/عکس-پیراهن-یادبود-رضا-احدی
۱۲ ساعت پیش - کمیته مشوقین باشگاه استقلال پیراهن های ویژه ای را برای مراسم تشییع پیکر رضا احدی تدارک دیده بود.

مراسم تشییع پیکر رضا احدی+ فیلم،عکس و مصاحبه - خبر ...

www.allnewspc.ir/مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-فیلم،عکس-و-مص/
۵ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر رضا احدی+ فیلم،عکس و مصاحبه. مجیدی: کاش به جای الان زمان زنده بودنش دور هم جمع می شدیم. فرزاد مجیدی گفت: ما یک قهرمان ملی را ...

تصاویر:چهره های سرشناس در مراسم تشییع رضا احدی

www.tourismonline.co/13651/تشییع-رضا-احدی.html
۱۳ ساعت پیش - اولین عکس منتشر شده از تشییع رضا احدی ... مراسم تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت باشگاه استقلال از ساعت 9 امروز در ورزشگاه شهید شیرودی ...
۱۰ ساعت پیش - پیکر رضا احدی با حضور علاقه مندان به فوتبال و چهره های فوتبالی در ورزشگاه شهید ... تهران با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی در مراسم تشییع پیکر وی شرکت کردند. ... مسجدی که درِ آن به روی گربه های خیابانی باز است (+عکس).
۱ روز پیش - رضا احدی از گذشته تا امروز (عکس), عصر ایران, ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ۱۵:۲۸. مراسم تشییع پیکر رضا احدی روز چهارشنبه برگزار می‌شود, ایرنا, ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ۱۵:۱۲.
۲ روز پیش - مراسم تشییع پیکر رضا احدی، پیشکسوت استقلال در حالی که قرار بود فردا برگزار شد یک روز به تعویق ... همچنین احتمالاً مراسم یادبود احدی جمعه در مسجد نور برگزار خواهد شد. اخبار مرتبط. عكس روز: امیدها به احترام مرحوم احدی ایستادند.

عکس/ تشییع پیکر «رضا احدی» کاپیتان اسبق استقلال - وانا

vananews.ir/fa/.../عکس-تشییع-پیکر-رضا-احدی-کاپیتان-اسبق-استق...
۱۰ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر مرحوم «رضا احدی» امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو‌تبا‌ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به ...

مراسم تشییع پیکر رضا احدی یک روز به تعویق افتاد

sedayiran.com/.../مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-یک-روز-به-تعویق-اف...
۲ روز پیش - به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی فردا (سه‌شنبه) برگزار شود به گفته پیشکسوت استقلال یک روز به ...

خبرگزاری تسنیم - پیکر مرحوم احدی تشییع شد

www.tasnimnews.com/fa/news/1394/10/.../پیکر-مرحوم-احدی-تشییع-شد
۱۳ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی در ورزشگاه شیرودی برگزار شد. ... از آنها فرصت را غنیمت شمرده و با پیشکسوتان حاضر عکس سلفی می‌گرفتند.

تشییع پیکر احدی برروی دستان دوستدارانش + فیلم

www.iribnews.ir/.../تشییع-پیکر-احدی-برروی-دستان-دوستدارانش-فیل...
۱۱ ساعت پیش - تشییع پیکر رضا احدی برروی دستان دوستدارانش ... ای های احدی فوتبالیست سابق تیم های ملی و تیم استقلال تهران با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی در مراسم تشییع پیکر وی شرکت کردند. ... آلبوم عکس رودی فولر فوتبال ایران.
زمان مراسم تشییع پیکر رضا احدی مشخص شد | News File. newsfile.ir/. ... “تشییع هادی نوروزی” | عکس های مراسم تشییع و خاکسپاری هادی .
۵ ساعت پیش - عکس/ تشییع پیکر «رضا احدی» کاپیتان اسبق استقلال. مراسم تشییع پیکر مرحوم «رضا احدی» امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور ...

مراسم تشییع پیکر احدی به تعویق افتاد - استقلال جوان

esteghlaljavan.ir › عناوین خبر › سایر رسانه ها
۲ روز پیش - مراسم تشییع پیکر رضا احدی که پیش از این قرار بود روز سه شنبه برگزار شود، به ... این مراسم ساعت ۹ صبح در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار می شود. .... فیفا/ مسی و رونالدو یک‌قدم تا دورقمی‌شدن+عکس; روزی که بکام به گلکسی رفت ...

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر “رضا احدی” فیلم و عکس - خانه

newsfile.ir/.../مراسم+تشییع+و+خاکسپاری+پیکر+“رضا+احدی”+++فیلم...
پیکررضا احدی” پیشکسوت استقلال صبح امروز در میان جمعی کثیری اهالی فوتبال و فوتبال دوستان از ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد و در قطعه نام آوران بهشت ...
عکس های مراسم تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت استقلال . ... ۳ ساعت پیش - تصاویر/ رضا احدی پیشکسوت فقید استقلال در گذر زمان ... زمان و مکان تشییع پیکر ...

یوز - آخرین اخبار مراسم تشییع پیکر رضا احدی

www.yooz.ir/news/?...مراسم%20تشییع%20پیکر%20رضا%20احدی
نمودار رشد پدیده مراسم تشییع پیکر رضا احدی در گذر زمان. تشییع پیکر مرحوم رضا ... حاشیه‌های تشییع پیکر مرحوم رضا احدی / عکس و فیلم. مراسم تشییع پیکر ...
۱ روز پیش - زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری رضا احدی پیشکسوت استقلال ... مراسم تشییع پیکر احدی صبح فردا ساعت 9 صبح از مقابل ورزشگاه شهید ...

عکس/مراسم تشییع پیکر جانباز شهید محمد رضا پاکیزه

shohadayeiran.com/.../عکسمراسم-تشییع-پیکر-جانباز-شهید-محمد-رضا...
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس/مراسم تشییع پیکر جانباز شهید محمد رضا پاکیزه. عکس/مراسم تشییع ... جدال امیر قلعه نویی با مرحوم رضا احدی + عکس · گریه خبرنگار BBC ...
۲ روز پیش - رضا احدی درگذشت/ مراسم تشییع پیکر فردا ۹ صبح … به گزارش گروه استان های از شیراز؛ مهناز امیر شقاقی سرمربی تیم ملی … عکس هایزیبا به ...
۷ ساعت پیش - تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال تهران صبح امروز چهارشنبه با حضور اهالی ... تشییع جنازه نویسنده مشهور روس/عکس.
۱۴ ساعت پیش - ناطقان: مراسم تشییع پیکر رضا احدی، رودی فولر ایران صبح امروز از ورزشگاه شهید ... علی پروین در مراسم تشیع پیکر رضا احدی گفت:رضا شاگرد خودم بود، من هیچ‌گاه بی‌احترامی از او ندیدم. ... پلمپ رستوران معروف درتهران+عکس · مراسم ...

تشییع پیکر احدی در امجدیه - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=تشییع+پیکر+احدی+در+امجدیه
علی کریمی در مراسم تشييع پيکر مرحوم احدي شرکت کرد. خبرگزاری تسنیم: علی کریمی ... مراسم تشییع و خاکسپاری پیکررضا احدی” + فیلم و عکس. 3 ساعت پیش ...

تشییع پیکر رضا احدی به تعویق افتاد - ساعت24

www.saat24.com/news/.../تشییع-پیکر-رضا-احدی-به-تعویق-افتاد
۲ روز پیش - ساعت 24- مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی روز چهارشنبه برگزار می شود. ... شیء عجیبی که از پنجره هواپیما دیده شد! +عکس ...

مراسم تشییع پیکر رضا احدی روز چهارشنبه برگزار می شود ...

news.tamashagar.com/.../مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-روز-چهارشنبه-...
۲ روز پیش - تهران- ایرنا- مراسم تشییع پیکر 'رضا احدی' فوتبالیست پیشکسوت باشگاه ... آخرین مصاحبه رضا احدی قبل از مرگ/ ناصر خان به خوابم آمد+عکس ... رسمی باشگاه استقلال، مراسم تشییع پیکر رضا احدی که پیش از این قرار بود روز سه ...
۸ ساعت پیش - به گزارش بازار خبر، مراسم تشییع پیکر رضا احدی، رودی فولر ایران صبح امروز از ورزشگاه شهید شیرودی با حضور جمع کثیری از اهالی فوتبال ...

زمان مراسم تشییع پیکر رضا احدی مشخص شد - اخبار روز

tasna.ir/1394/10/28/زمان-مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-مشخص-شد.html
پیکر رضا احدی سه شنبه تشییع جنازه می شود. ... به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع پیکر پیشکسوت تازه درگذشته استقلال، مرحوم رضا احدی فردا ... پسر ۱۸ ساله در پایتخت(عکس)/عاقبت راننده سرویس شیطان صفت 144 views ...

کاپ | تشییع پیکر احدی به چهارشنبه موکول شد/ زمان مراسم ...

cup.ir/sport/iranianfootball/487/تشییع-پیکر-احدی...مراسم.../97390
۲ روز پیش - تشییع پیکر احدی به چهارشنبه موکول شد/ زمان مراسم ترحیم مشخص شد ... رضا احدی در خانه ابدی آرام گرفت/ فقط استقلالی ها بودند + عکس · در حاشیه ...

sporttv.ir:: علی کریمی در مراسم رضا احدی (عکس)

sporttv.ir/contents/66245/علی-کریمی-در-مراسم-رضا-احدی-(عکس)
۹ ساعت پیش - سرویس فوتبال اسپورت تی وی - علی کریمی جادوگر فوتبال کشورمان در مراسم تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت تیم ملی و استقلال شرکت کرد.

رضا احدی درگذشت/ مراسم تشییع پیکر فردا ۹ صبح + فیلم

asrebank.ir/.../رضا-احدی-درگذشت-مراسم-تشییع-پیکر-فردا-۹-صبح-ف...
۲ روز پیش - مراسم تشییع پیکر احدی صبح فردا ساعت 9 صبح از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود و در ... عکس رضا شفیعی‌جم در دوران سربازی.

عکس/ خانواده مرحوم رضا احدی در مراسم تشییع بعد از ظهر ... - ...

khabarche.ir/خبر/.../عکس--خانواده-مرحوم-رضا-احدی-در-مراسم-تشییع
۹ ساعت پیش - مراسم تشییع پیکر مرحوم «رضا احدی» امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو‌تبا‌ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به ...

زمان و مکان مراسم تشییع،خاکسپاری،ختم رضا احدی | مجله ...

www.yeknet.ir/node/.../زمان-و-مکان-مراسم-تشییع،خاکسپاری،ختم-رضا-ا...
۳ روز پیش - ... تشییع رضا احدی,مکان ختم رضا احدی,زمان ختم رضا احدی,عکس مراسم رضا ... برگزاری مراسم تشییع پیکر این مرحوم به زودی از سوی خانواده احدی اعلام ...

پایش نیوز | » مراسم تشییع پیکر رضا احدی +تصاویر

payeshnews.net/105128/مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-تصاویر
۱۰ ساعت پیش - مراسم تشییع <a style=" color:black"="" href="/tag/پیکر رضا احدی" target="_blank">پیکر رضا احدی +تصاویر" alt="مراسم تشییع پیکر رضا احدی ...

دمادم | مراسم تشییع پیکر رضا احدی +تصاویر

damadam.ir/آفتاب-aftab/.../مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی.../1585999
۸ ساعت پیش - مراسم تشییع مرحوم "رضا احدی" امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو تبا ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به بهشت ...

مراسم تشییع پیکر رضا احدی+ مصاحبه | پایگاه خبری ...

www.divangah.ir/news/22333/مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-مصاحبه
۱۳ ساعت پیش - علی پروین در مراسم تشیع پیکر رضا احدی گفت:رضا شاگرد خودم بود، من هیچ‌گاه بی‌احترامی از او ندیدم. کار ما این شده که مدام به ورزشگاه شیرودی ...

تصاویر تشییع رضا احدی - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=تصاویر+تشییع+رضا+احدی
۳ روز پیش - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، مراسم تشييع پیکر مرحوم رضا احدي در حالی انجام شد که مهدی رحمتی به نمایندگی بازیکنان استقلال در ...
۶ ساعت پیش - تشییع پیکر رضا احدی پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال تهران صبح امروز چهارشنبه با حضور اهالی ورزش در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد.
۳ روز پیش - مراسم تشییع پیکر رضا احدی صبح فردا در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهد شد. ... چهره جدید پژمان جمشیدی + عکس ... به گزارش فوتبال آنلاین ، رضا احدی ساعت 2 بامداد امروز در بیمارستان ایران‌مهر تهران به دیار باقی شتافت.
۲ روز پیش - ایران آنلاین-پیکر رضا احدی فردا تشییع می‌شود : : مراسم تشییع پیکر رضا ... مراسم تشییع پیکر رضا احدی صبح فردا در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهد شد. ... دلنوشته پیمان معادی برای اسطوره دوران کودکی‌اش، رضا احدی/عکس ...

مراسم تشییع و خاکسپاری رضا احدی+عکس+فیلم

www.pixyab.ir/.../مراسم-تشییع-و-خاکسپاری-رضا-احدی%2Bعکس%2Bف...
۲ روز پیش - زمان و مکان مراسم تشییع رضا احدی, مکان مراسم تشییع و خاکسپاری رضا ... مراسم تشییع پیکر احدی صبح فردا ساعت 9 صبح از مقابل ورزشگاه شهید ...
۷ ساعت پیش - پیکر مرحوم رضا احدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال صبح چهارشنبه سی ام با حضور جمعی از دوستداران این بازیکن در ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد. ... آمانو: راستی آزمایی اقدامات ایران بسیار پیچیده بود · عکس: مراسم ختم پدر ...

رضا احدی بازیکن پیشکسوت استقلال درگذشت / عکس های ...

www.yeknice.com/.../رضا-احدی-بازیکن-پیشکسوت-استقلال-درگذشت-...
۲ روز پیش - رضا احدی بازیکن پیشکسوت استقلال درگذشت / عکس های تشییع ... برگزاری مراسم تشییع پیکر این مرحوم به زودی از سوی خانواده احدی اعلام می شود.

مراسم تشییع پیکر رضا احدی+ مصاحبه - لسان

lesannews.com/مراسم-تشییع-پیکر-رضا-احدی-مصاحبه/
۱۳ ساعت پیش - صفحه اصلی اخبار ورزشی مراسم تشییع پیکر رضا احدی+ مصاحبه ... که عکس رضا احدی روی این لباس‌ها نقش بسته بود پیکر رضا احدی را تشییع ...

مهر - مراسم تشییع پیکر مرحوم احدی یک روز به تعویق افتاد ...

sahebkhabar.ir/.../مراسم-تشییع-پیکر-مرحوم-احدی-یک-روز-به-تعویق-ا...
۲ روز پیش - مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی روز چهارشنبه برگزار می شود. ... +عکس و بیوگرافی · «رودی فولر ایران » به دیار باقی شتافت + عکس ...

سخنرانی رحمتی در مراسم تشییع پیکر رضا احدی - خبر پو

khabarpu.com/n.php?u=سخنرانی...در-مراسم-تشییع-پیکر-رضا-اح...

۱۳ ساعت پیش - سخنرانی رحمتی در مراسم تشییع پیکر رضا اح-دانشجو|خبرپو, مرجع اخبار و ... 11 میلیون لایک برای این عکس!/عکس · ادبیات جالب رحیم پور ازغدی در پاسخ .... خبرگزاری دانشجوف مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی در حالی انجام شد که ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 604
  • بازدید سال : 16,583
  • بازدید کلی : 229,537